Engelsk stil. {{forumTopicSubject}}
Okay laver lige et forum til, tror jeg har lavet 4-5 idag men lige meget...
Jeg skal skrive en julehistorie i engesk, og jeg vil bare hører om i har nogle ideer, som jeg kan sætte på det jeg har indtil videre?
Jeg tænkte på at skrive om en lidt yngre pige (måske 10.12 år) som fik en pony den første december. Nogle dage efter viser det sig at den har en meget slem skade (noget med ryggen, whatever finder på noget) og dyrlægerne siger den ikke kan redes. Midt i december tager hun op til julemanden i centeret, og spørger ham til råds. Han fortæller så at det eneste hun kan gøre er at tro på der findes julemirakler, og så skal den selvfølgelig slutte med at hendes bliver rask, på grund af et julemirakel.
Ved ikke helt om jeg skal bruge den med julemanden, eller om der også skal bo en gammel bedstefar i huset, som hun har et meget stærkt forhold til, hvor han så fortæller hende at hun skal tro på det, og han så dør inden jul...
Har i nogle andre ideer?
sep 2012
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 5 Emner: 45 Svar: 179
Og ja tror også det bliver bedre...
sep 2012
Håber den bliver god...
feb 2012
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 5 Emner: 255 Svar: 2.449
sep 2012
sep 2012
Har i nogle ideer?
sep 2012
Har lige hurtig lavet en oversigt over den...
Pige (Jenny), 10 år får en pony den første december af en gammel mand (Houston) hun har et meget stærkt forhold til. Han er syg, og det viser sig hesten har arvet kissing spines som den ikke kan helbredes for, men Jenny vil ikke give op. Hun behandler den med alternative metoder som planter, urter og massage. Houston dør i hans sofa og Jenny finder ham med en seddel i hånden hvor der står ”Never give up, believe in fate. Christmas miracles are real if you believe in them. – Houston). Hesten bliver rask, og Jenny er helt sikker på, det er på grund af et julemirakel.
sep 2012
sep 2012
Tror jeg bruger den med rollkur og sådan noget, for så kommer der jo også forkellige methoder ind, med planter, urter (tænker også på noget HMS) og så den lidt "kraftigere" side med rollkur og dét...
sep 2012
Men mange gange tak for hjælpen.
Engelsk stil.