påkørsel af kæledyr påkørsel af kæledyr
I går aftes forsvandt min kat gizmo.. Fandt ud af gennem fb at en rød kat var blevet påkørt tæt på falck.. mig ellers ringe til falck og dyrelæge og forhøre mig.. det var gizmo, og han var blevet bragt til grindsted dyrelæge.. jeg måtte vente en hel nat for at kunne snakke med dyrlægen omkring hans tilstand.. vidste ikke om han levede eller ej.. ringer til dyrelægen som siger han er ok igen, støtter på benet og spiser.. Tak til den engel der holdte hånden over ham ? og ikke mindst tak til falck og pernille for at have hjulpet ham
Har I andre også oplevet en solstråle historie, kom gerne med den
Ligger alligevel bare i sengen med giz og passer på ham
okt 2011
Følger: 4 Følgere: 8 Heste: 3 Emner: 13 Svar: 439
okt 2004
Følger: 99 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.690
feb 2009
Følger: 40 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 140
Jeg fandt engang en påkørt kat udenfor mit hus. Den havde tydeligvis brækket benet. Jeg kørte den til dyrlæge, hvor jeg i stedet for at få den aflivet, valgte at få opereret en ny hofte+lårben på den! Den havde hverken chip eller halsbånd, så jeg satte sedler op, om nogen savnede den? Jeg fik ingen svar, så jeg beholdte katten, som levede mange gode år hos mig, -med sin nye hofte og lårben
For 2 år siden var jeg på ferie i Spanien, hvor en herreløs kat gik rundt og tiggede mad ved alle ferie-lejlighederne :´( Naboerne fortalte at folk i nærheden havde set katten var blevet smidt ud af en bil, nogle måneder tidligere. Mit hjerte kunne ikke bære at efterlade denne stakkels kat..
Så lang historie kort: Jeg kunne ikke få katten med mig hjem, pga. flyselvskabet ikke tog dyr ombord. Så jeg smed min flybillet i skraldespanden, min familie tog hjem uden mig. Jeg købte en billet til et fly som fløj 2 dage senere, hvor jeg måtte havde katten med
I dag bor Carlos hos mig i Danmark, og er ikke længere en udsultet gadekat i Spanien
maj 2011
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 57
Camilla: hold fast et hjerteskærende historie .. det var utrolig flot af dig ...
godt du var der
okt 2012
Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 2
Da min mormor var ung havede hun en lille kat der hed Milla. Min mormor kunne gå ture men den Milla på skuleren. Og den fylgte efter min mormor når hun gik rundt i sin lejlihed og når hun skulle på toiletet ventede den på hende foran døren på hende!<33 Så en dag da min mormor var på ferie, fik hun hendes nabo til at passe den. Milla var ret nervøs for det var første gang at hun ikke så min mormor i så lan tid. En dag da der så blev banket på døren troede Milla sikkert at det var min mormor og hun løb alt hvad hun kunne hen til døren og da hun så at det ikke var min mormor, løb hun bare vidre ud og lage ikke mærke til at der kom en bil i fuld fart. Og desværre døde Milla så.
påkørsel af kæledyr