{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.698 visninger | Oprettet:

Canon eos 1100d vs. Nikon D3100 {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley

Jeg har over en længere periode haft lånt et Canon spejlreflekskamera og har nu besluttet mig for at jeg skal have købt et kamera selv.
Jeg står sådan lidt imellem valget af Canon EOS 1100D og Nikon D3100, og ville lige høre om i havde nogle erfaringer med de to kameraer.

Jeg har tænkt mig at have begge kamera i hænderne inden valg, men det er nu alligevel altid rart at være godt underdækket på forhånd, derfor kommer der også noget af det jeg gerne vil bruge kameraet til på nedenstående linjer. På den måde kan I bedre sætter jer ind i mit behov, og derfor give mig den bedste rådgivning.

- Jeg vil gerne tage gode billeder af mine dyr, så det er en forudsætning at kameraet er i stand til at stille skarpt og fange dyret i foreskellige situationer. Både som portrætbillede, men også i fuld fart. Derudover skal kameraet have et godt fokus.

- Landskaber og mennesker. Hvem ønsker ikke at bevare klare, glansfulde minder i form billeder, fra de østrigske Alper eller familieudflugten? Synes det vil være et godt mål for fotograferingen.

Jeg er selvfølgelig klar over at ligemeget, hvilket som helst kamera man har fanger man ikke de absolutte pletskud hver gang. Jeg ved også at det tager tid at lære sit kamera at kende

Jeg håber at I vil hjælpe mig, så jeg får mest muligt ud af mit køb.

På forhånd tak. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Canon eos 1100d vs. Nikon D3100
Kommentér på:
Canon eos 1100d vs. Nikon D3100

Annonce