{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.383 visninger | Oprettet:

Er bare SÅ ked af det! :( {{forumTopicSubject}}

Ja, i over et år, har jeg kun haft 200,- til mig selv pr måned (ingen hest), og her fra i sommers, fik jeg endelig råd til at have hest + have 900,- til mig selv pr måned, hvis ikke jeg får rideundervisning og 400,-, hvis jeg vælger at få undervisning.
Jeg har derfor sparet og sparet og sparet, fra alt der hedder jul fødselsdage, lille overskud osv osv, og havde endelig fået en lille stak penge skabet sammen, som var til fri brug vi snakker ca 4000-5000,- og havde planlagt lidt at købe sadle nu og så gemme resten til lige hvad jeg får lyst til.
Men nu kom jeg så ud for at skulle køre en tur her til morges, og så var min knallert fandme STJÅLET!! smiley Alt i alt er der nok ofret 10.000,- + på at gøre den helt i stand (har fået den af min kæreste, men alligevel), og jeg gik bare helt i schok, for det var virkelig en speciel knallert, og en som man ser rigtig få af her i DK smiley
Nu er jeg nødt til at få en ny, da jeg får brug for den til dagligt til foråret igen. Nu er jeg så nødt til at gå ud og ofre 6000,- til en ny en, hvilket vil sige at alle de penge jeg har brugt et halvandet år på at spare op, nærmest er smidt ud af vinduet + jeg skal til at bruge flere penge end jeg lige har og kan hæve af smiley (så røg lidt frihed over pengene for første gang + nyt rideudstyr lige smiley )
Og er bare SÅ ked af det, for den knallerten betød bare SÅ meget for mig, både pga at det var en min kæreste havde givet mig og lavet SÅ meget på, den er så speciel, jeg havde selv syet sæde til den osv. Og så kommer sådan nogle svin bare med en bolt-saks og klipper kæden over og sparker ratlåsen op.
ØV ØV! Sådan en lorte dag!
Nogle der ved hvilken følelse jeg går med lige nu og har prøvet det? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er bare SÅ ked af det! :(
  • #1   17. okt 2012 Ej! hvor er det bare træls!
    Det er også bare mege irriterende når man har gået og sparet til noget man ønsker og skal bruge pengene til noget andet! )-:
    Kan godt forstå du er ked af det!


  • #2   17. okt 2012 dækker forsikringen ikke hvis den var låst?

  • #3   17. okt 2012 øv at man ik kan have sine ting i fred!

    og øv, at det var en knallert der havde stor betydning for dig.

    men du har den vel forsikret, så du får den dækket??


  • #5   17. okt 2012 Øv sikke nogle hundehoveder....:(

    Husk at melde det til politiet...træls og atter træls og tankeløse hoveder der gør sådan noget..!!


  • #7   17. okt 2012 Åhh det er bare ikke fair kan sq godt forstå at du er ked af det, men har du ikke nogen forsikring på den.

  • #9   17. okt 2012 Den var blot ansvarsforsikret, da jeg slet slet ikke havde overvejet kasko, da det er min far der i sin tid havde oprettet forsikringen (ansvar), og jeg kun har betalt for den i to år har tanken slet ikke strejfet mig.

    Ja, min kæreste har også haft to indbrud i hans bil inden for det sidste år bare, så nu har han investere i en alarm. Men hold da kæft det er træls at skulle investere i noget til så mange penge, bare fordi folk ikke kan holde nallerne for sig selv smiley

    Ja ,går bare med sådan en virkelig utryg følelse i kroppen her til aften, og er alene i min søsters hus, da jeg skal passe det de næste dage smiley

    Jeg har tænkt på det med facebook rigtig meget, men da knallerten som sagt er lidt sjælden, kan man næsten kun få originaldele til den, som jo koster det vide ud af øjnene! Så hvis tyven nu skulle ske at se opslaget på facebook, kan man være sikker på at personen bare brækker tanken op, klipper ledningerne, sprayer den over, og køre på den enten til den er kørt i sænk, eller til han bliver stoppet. Så jeg kan ikke rigtig bestemme mig for om man skal gøre det eller ej? Hvad synes i?
    smiley


  • #10   17. okt 2012 Den er meldt ved politiet, men den er desværre af en ældre model, så den er før nummerplader blev lovlige smiley

  • #11   17. okt 2012 Askepot: Huha, det må godt nok ha været væmmeligt! Og især når de har været inde i ens hjem og ens private sager - det må for alvor være ubehageligt! smiley

  • #13   17. okt 2012 Øv da smiley utroligt folk ikke kender forskel på dit og mit smiley

  • #14   18. okt 2012 Pisse nederen, har prøvet det 4 gange, dog har jeg altid haft kasko på.
    2 gang er de blevet fundet igen, den ene gang ku den ik laves, fordi de havde splittet ledningnettet til atomer.
    Jeg var dybt afhængig af den, boede langt ude og kørte ca 20.000 km om året.
    Min erfaring siger mig, at så snart der er noget der skiller sig ud, går det galt.
    Så den jeg har nu, gjorde jeg intet ved, ingen klistermærker el. noget.
    Det har jeg fået lov til at ha i 6 år nu.

    Håber den dukker op, men træls med den manglende kasko.


  • #15   18. okt 2012 Din indbo forsikring burde dække smiley

  • #16   18. okt 2012 Min kæreste har heft ringet og snakket me forsikringsselvskabet ,og indboen dækker heller ikke noget smiley

  • #17   18. okt 2012 Ja, det er sådan en slags her: https://www.google.dk/search?q=suzuki+street+magic&hl=da&safe=off&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=n49_UJy7J-aF4gS26oD4AQ&ved=0CDcQsAQ&biw=1241&bih=619&sei=oo9_UPXkI4T14QTao4HQBQ

    Kunne desværre ikke lige finde et billede af min, men ligger det lige op, hvis jeg finder et.


  • #18   18. okt 2012 Ring og snak med dem igen!

    Min indbo dækker både kælderrum, luftrum, cykelskuret, knallert rummet og evt. En garage - og min er en helt almindelig indbo tegnet ved Nykredit

    smiley


  • #19   18. okt 2012 Nu har jeg læst om vores indboforsikring på deres hjemmeside, hvor der står:
    3.10. Forsikringen omfatter ikke motordrevne
    køretøjer, haveredskaber over 15 hk, campingvogne, luft- og søfartøjer af enhver art
    (bortset fra søfartøjer nævnt under punkt
    3.8.). Dele og tilbehør til disse genstande
    dækkes heller ikke.
    Ved motordrevne køretøjer forstås køretøjer
    som er omfattet af færdselsloven - f.eks.
    biler, knallerter, motorcykler og traktorer.


    Men betyder det at den er dækket, hvis den har under 15 hk, eller at den slet ikke er dækket?


  • #21   18. okt 2012 Det bare øv.. Men du kan jo evt finde en god brugt jeg sølge min oliver city som har en nypris på 8000-10.000 det fejlede intet og solgte den på 3500 den havde 2 små ridser og det var det.. så jeg ville kigge efter en brugt til fornuftige penge.. mere så du ikk skal bruge alle dine sut tjendte penge på det.

    Men jah det er SÅ belastende nå folk ikk kan holde fingrende for sig selv =(
    Har selv engang fået stjålet for 3-4000 ride udstyr fordi opstaldet havde tømt mit skab og bare sat det i gangen i en flytte kasse så der var nogle som bare tog for sig af sagerne. =( var total ulykkelig


  • #23   18. okt 2012 Camilla: Det er virkelig bare surt sådan noget smiley

    Men ja, jeg kunne sagtens bare finde en billig en, men mine erfaringer e bare, at til alt det jeg køre, så går de rimelig nemt i stykker. Og jeg havde alligevel nogle "fremtidsplaner" så at sige med min knallert, så jeg kommer nok alligevel til at ofre pengene på den inden for nærmeste år-række.

    Jeg skal bare ikke have den til at stå der hvor den stod sidst, men kan jeg blive blive nødt til for en kortere periode, så nogle der evt ved om man kan få en slags alarm til en knallert?

    Jeg har simpelthen haft mareridt hele natten om indbrud osv smiley


  • #24   18. okt 2012 Jeg ville få en kanllert med ratlås plus en kæmpe kæde sådan at den ikk kan køres eller trækkes væk det er mit bedste råd..

  • #25   18. okt 2012 Camilla, det har jeg også haft! smiley
    Kæden er klippet over med en boltsaks ( den var ca på tykkelse med en lillefinger, og så dobbelt jo (oval)) og der var ratlås på, men den sparker de jo bare op smiley
    Men tak.


Kommentér på:
Er bare SÅ ked af det! :(

Annonce