Er bare så nervøs! )) {{forumTopicSubject}}
Ja, min nye dejlige, og helt igennem faktastiske part Doutsje. Er en lille smuk frieser, som jeg elsker af hele mit hjerte! og i morgen sker det endelig, det som jeg har ventet på siden jeg fik par på hende!
Vores første spring undervisning er i morgen! Glæder mig som et lille barn!
.. men er sindsygt nervøs )): da jeg fik part på hende, flyttede hun hen på en lille gård, det vil sige.. min nye spring underviser, er helt ny ! og jeg er sindsygt nervøs over hvordan det skal gå i morgen!
Doutsje har sprunget lidt, meget lidt. Aldrig bane, og hun bruger SÅ meget energi på at bedømme afstand.. så hun er ikke så go i nu! og da det er over 4 måneder, denne her spring rytter sidst har sprunget er jeg ved at dø! Er bange for jeg har glemt teknikken, og at det kommer til at gå af lort til! Da jeg altid kun har sprunget på min gamle DV part, som var sindsyg let over springene..
Puuh, havde aldrig troet jeg skulle være så nervøs over en spring time ?!??!? ))):
Haha, har brug for lidt opbakning! evt. råd?
mar 2007
Følger: 130 Følgere: 79 Heste: 2 Emner: 37 Svar: 626
nov 2010
Følger: 97 Følgere: 95 Heste: 5 Emner: 181 Svar: 1.135
Ejeren, sagde den ene gang jeg har sprunget hende( mikro kryds) at hun skulle få lov at øve sig på at bedømme afstand selv! selvfølgelig vil jeg gøre det i bane, men hun skal også få noget ud af det
Er bare så nervøs! ))