1.461 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Tatovering.. Tatovering..

Hej alle HGer!
Jeg sidder og leger lidt med tanken, om at få lavet en tatovering, for min fantastiske veninde. Desværre gik hun bort for et lille år siden, pga kræft. smiley

Jeg har tænkt på en kysmund, sommerfugl, en lille tekst.. Skal ind og snakke med en tatovør imorgen, omkring nogle ideer.
Er der evt nogle af jer, der har en ide, som jeg kan tage med?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatovering..
  • #1   15. okt 2012 Hun var alles sommerfugl.. Så det bliver noget med en sommerfugl, men for mig virker det bare 'tyndt' med en sommerfugl, så noget der kan give lidt fylde... Hvis du forstår hvad jeg mener smiley

• #2   15. okt 2012 jeg vil ha' lavet en tattoo der skal minde om min mor for hun gik bort for 7 uger siden. det var oss kræft der havde angrebet hende.
    jeg tænker på at lave noget med hendes dato, og et lille "ting" ved siden eller omkring. evt hendes dato i midten og en blomsterranke rundt om de to sider.

• #3   15. okt 2012 Det lyder faktisk som en rigtig god ide!
    Spørgsmålet er så bare, vil det være for meget med hele hendes navn, da det er polsk- Aleksandra Katarzyna Zaima? smiley

• #4   15. okt 2012 Jane: kræften er en forfærdig ting! smiley
    Det lyder også som en rigtig god ide!

• #5   15. okt 2012 jeg syntes ikke at datoen skal stå

måske en sommerfugl der flyver op mod skyerne

• #6   15. okt 2012 Måske en sommerfugl med fødselsdato og dødsdato?

• #7   15. okt 2012 Jeg har tænkt på at få skrevet et citat, oversat det til polsk, og så få lavet en sommerfugl ved siden af, evt hendes navn skrevet under?

• #8   15. okt 2012 emmaogsamos:
    man skal alrg vælge dødsdatoen. man skal ikk mindes de sværre (døde) ting men mindes de gode(livet)

Charlottelebeck:
    kræften er forfærdelig. men man skal mindes alle de gode stunder. det gør jeg. jeg vil ikk sidde i ett hjørne og græde for min mor kommer ikk tilbage af den grund. derimod vil jeg smile og huske hende for den dejlige og unikke mor hun var for mig. smiley

• #9   15. okt 2012 Jane: det er altid hårdt at miste nogen, hver dag ønsker man de ville komme tilbage, have det godt og være glad. Når de er væk, ønsker de at vi smiler, har det godt, vi skal tænke på alt det positive, som du også selv nævner smiley

• #10   15. okt 2012 hendes forbogstaver i lidt stort med en sommerfugl på det midderste evt?
    med blomster ranke under med dato i..

• #11   15. okt 2012 kommer jo også an på hvor du vil have den henne...
    jeg har mine børns navne på højre arm over håndledet. og et billede af min afdøde rottweiler på låret...det skal jo passe lidt sammen

• #12   15. okt 2012 Jeg ville skrive hendes kælenavn, for hun har et ret langt navn smiley
    Og en sommerfugl er rigtig smuk i sær når du siger hun var alles sommerfugl.
    Hvad jeg ved af så er det normalen at polakker med navnet alexandra har et kælenavn, mener det er orla men er ikke sikker smiley

Og synes det er rigtig smukt det du gør og mindes hende sådan. Hun var heldig og have dig som veninde...

• #13   15. okt 2012 Den skal sidde på venstre underarm smiley
    Det bliver helt sikkert noget med en sommerfugl, så vil jeg snakke med tatovøren her senere også..
    I hvert fald, tusinde tak for alle jeres gode ideer! :-))

Kommentér på:
Tatovering..

Annonce