{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Heste clairvoyant {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Havde i går besøg af en hesteclairvoyant. Hun skulle ud og snakke med min hoppe Rositta. Det endte med at blive noget af en rørende oplevelse.
Hvad hun kunne fortælle var at Rositta var kommet ind i mit liv for at passe på mig (har lidt meget af depression og angst). Hendes opgave var at gøre mig glad og hjælpe mig gennem svære tider. Rositta ønsker på ingen måde at komme væk fra mig
Clairvoyanten kunne se en masse lys omkring os når vi stod sammen (Rositta og jeg), og at vi var hvad man kunne kalde soulmates.
Rositta betyder ALT for mig, og ja, hun er den jeg finder trøst ved, når det ser sort ud.
Rositta har, når jeg rider hende, meget med at lave små hop/buk, hvilket jeg har haft tolket lidt som at hun var generet af noget. Clairvoyanten fortalte at det var fordi hun var så fuld af livsglæde, men at hun aldrig ville gøre det værre end at jeg ikke kom til skade.

Alt dette lyder måske som noget hokus pokus, men et eller andet sted rammer hun 100% plet. Det skal lige siges at hun intet kendte til hverken mig eller Rositta, inden hun kom.
Udover alt det med Rositta,kunne hun fortælle om nogle fysiske skavanker jeg har (rammer igen plet)

Har I oplevet noget lignende? Eller er det helt hen i hegnet at tro på denne slags?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste clairvoyant
  • #1   5. okt 2012 Ej, hvor lyder det bare skønt!
    Jeg gad godt havde en ud til Floortje smiley

• #2   5. okt 2012 Ejj hvor spændende. Må man spørge hva sådan noget koster, kunne være spændende at prøve smiley

• #3   5. okt 2012 anette s > Jeg gav 300 kr og synes de er godt givet ud smiley
    Marie Pontos > Hun er naturligvis for længst blevet tjekket og hun er helt ok. Det jeg mente med generet, er at hun er HOPPE og kan være temmelig sippet/kilden smiley

• #4   5. okt 2012 Eva-Maria

Det er dem som udgiver dig for noget de ikke er som giver dårlige oplevelser og dermed en dårlig ry...
    Jeg vil gerne have en ud for at snakke med min hest, men jeg tør ikke, for hvis det er en snyder kan personen fortælle mig en masse som så ikke passer...og det kan jo give bagslag.

• #5   5. okt 2012
    Er ikke selv en der har lyst til at tro på det, men har mødt nogle tilfælde - både læst historie med folk der har oplevet det og med heste jeg selv har kendt og fået en til at fortælle om, hvor jeg må tage det i mig.

At der er mere imellem himmel og jord end jeg har lyst til at tro på :o)

• #6   5. okt 2012 Det lyder rigtig spændende! Har selv haft det ude hos Justin ;-=

Idag d. 08/09 - 11, havde jeg Keoprakter/Hestehvisker ude til Justin idag. Dette skrev jeg i et indlæg om hvad der blandt andet skete; "Har selv haft en ude idag. Det lød meget spændene, men var dog ikke selv med da jeg var i skole, men min mor var :-). Justin har være halt og har haft ondt i ryggen her den sidste uge og derfor ikke være redet op til idag. Hun fortalte at han er en meget klog, følsom og dygtig pony. Han er meget følsom og vil derfor ikke have, at når han skal skældes ud, så skal det gøres på den rigtige måde og ikke for hårdt. Heldigvis gør jeg det rigtigt! :-). Og da vi havde en som skulle ride ham imens vi var på ferie, der var han umulig. Da hun ikke havde ridehuskort til vores klub kunne hun ikke få ham igennem porten, når jeg selv rider i skoven på ham gider han heller ikke, men med lidt kamp gør han det dog til sidst. Hun fortalte at det er fordi at der har været sket noget der. Et mord, et dødt dyr som døde på en voldsom måde, voldtægt eller lign. og derfor skal jeg fremkalde en violet diamant, inden jeg rider igennem den frem over. Det er dog kun lidt af det hun sagde, hun sagde en masse mere men magter ikke at skrive mere ;-). "

• #7   5. okt 2012 Jeg fik også at vide at jeg jeg skulle skære en stjerne ud i pap, og så sætte eb billede af Rositta i midten. Dette billede skylla hænde over en lampe der lyste op over. Dette kunne jeg bruge hvis Rositta ikke er i nærheden

Kommentér på:
Heste clairvoyant

Annonce