{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.275 visninger | Oprettet:

Clairvoyant yil hest? {{forumTopicSubject}}

Ja nu er der jo efterhånden nogle stykker herinde der har fået en clairvoyant til at sige noget om deres heste, og nu bliver jeg egentligt nysgerrig, da jeg selv står med mindst en hest der kunne være meget interessant at få noget af vide om - eller, faktisk både Kurt og Frida, da de begge har haft en lidt træls fortid.

Nogen der har gode erfaringer med nogle clairvoyanter, og som kan anbefale dem? Evt. lige oplyse nogle priser :)?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Clairvoyant yil hest?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #2   8. nov 2013 Jeg tror ikke på det.
    Heste kan ikke tale et sprog vi kan forstå!

• #3   8. nov 2013 Nemlig. Det samme gælder det program på dr1 som kørte med det overnaturlige. Der var en dame som tilsyndeladende kunne "kurere" en hest som intet fysisk var i vejen med. Det viser sig senere at hesten faktisk ER skadet fysisk og må derfor aflives.

Hvis hun var så dygtig, hvorfor opdagede hun så ikke hestens skade da den "snakkede" til hende? Nope, det kan man ikke.

• #4   8. nov 2013 Jeg har haft en til at tale med mine heste med go erfaring. Det har ikke været noget med at hesten ikke kan li bananer eller sådan noget. Men noget der har givet go mening i forhold til hvordan hesten har reageret på ting, og på den baggrund har jeg bedre kunnet forstå hvorfor hesten har gjort som den har gjort. Jeg kan kun anbefale det.
    Men du skal være opmærksom på, det er ikke alle heste der vil tale med mennesker.
    Skriv en PB hvis du vil ha en anbefaling smiley

• #5   8. nov 2013 Jeg tror ikke på den slags, jeg så også engang i et program at en clairvoyant fik at vide af en dames hund at dens ynglings farve var grøn, hvilket jo er lidt sjovt når hunde er farveblinde smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #6   8. nov 2013 Det jo ligesom clairvoyanter der fortæller at ens hest savner en hvid hest..

En hest ved ikke hvad hvid er??

Og mange af de ting der bliver sagt kan passe på alle heste stortset, eller findes på nettet smiley

• #7   8. nov 2013 Wow hvor er folk snæversynede. Hvis man havde mødt Anna Twinney tror jeg man ville tænke anderledes - for det er stensikkert at hun kan kommunikere med dyr! Jeg kender desværre ikke nogen professionelle danskere, men min søster er medium og har hjulpet mig mange gange med min hest, ikke fordi hun kan "snakke" med ham, men hun kan mærke ham.
    Du er velkommen til at skrive hvis du vil have hendes hjælp smiley

• #8   8. nov 2013 jeg er så en af dem der har en super god hjælp af en medium.
    Det har hjulpet mig og smølf af med nogle problemer vi havde. Hvis folk bare ville åbne op og lytte, så har vores heste en masse på hjerte.

Og som en side note, hunde/heste er IKKE farveblinde. De kan sagtens skelne farver, de har bare ikke samme farvespektrum vi har.

• #9   8. nov 2013 Jeg tror på det, havde på min gamle pony, hun sad så hjemme hos min veninde(som jeg ejede hesten med) og vi viste hende kun et billed, hun forklarede mange ting om hans fortid, som vi godt viste i forvejen, så det var sandt det hun sagde, men hun fortalte også at der var noget der irriterede nede ved koden når han bøjede benet,( han havde i noget tid været umulig med benene) hun sagde at det føltes som noget grus eller sand af en slags. Vi begyndte så at strigle ham grundigt der hvor han bøjer koden, og han blev meget bedre efter det. Så noget kunne hun altså, jeg vil rigtig gerne have en ud på
    Min nye hest også, da han har en forfærdelig fortid, så tror det kunne være meget spændende smiley

• #11   8. nov 2013 Er det mig du snakker til Winni & Romeo? smiley

• #12   8. nov 2013 Jeg tror 100% på det!
    Der er altid nogle fup-mager, men dem om virkelig kan, er virkelig fantastiske, og kan sige en masse om hestene.
    Har selv haft den samme ude 4 gange på min egen pony.

Kopiret fra hvad jeg har skrevet efter jeg har haft en ude:
    Står i halvstikordsform
    Nathalie

1. gang
    Kendte kun kælenavn. Aftalte ”møde” 5 minutter før.

* Hesten er 8 år i hoved, men ældre krop, omkring de 15 år -> Hesten var 17, men opfører sig som en på 8 nogle gange, men ballade osv.

* kan ikke lide de andre hopper, for meget udskriften. Følte sig ensom på folden -> Stod altid alene i et hjørne..

* Hun kunne bedre lide mig og min mor, da hun vidste hvad vi ”kunne finde på ” i forhold til de andre heste som hun ikke kunne lide. –> Sur på alle heste som gik forbi...
    * Kan godt lide at være fri ( Bidløst og uden sadel) -> Red engang kun i reb om halsen og hun nød det 100%
    * Ville ikke gå stævner mere fordi at nu havde hun ”tjene sin værnepligt” som stævnepony. -> har gået stævner i 10 år.
    * Savner en lille pige som stadigvæk kom der, men ikke rigtigt hilste på hende mere -> Hendes gamle ejere, om vi købte hende af havde stadigvæk hest på samme gård.

* Savnet et lille ræverødt hingsteføl -> Ingen ide..

* Meget sur over at få transportgamacher på ( Høje benløft) og føler sig ”spændt” ind -> Hesten havde kun klokker på xD Men ville ikke have gamacher og andet unødvendigt på..
    * Glad for sin boks – > Var lige rykket ud i en lys udeboks, med udsigt til gårdspladsen, fra at stå inde i en mørk stald med ingen vinduer i hende boks.
    2. Gang
    Stod med en syg hest :(( (Botulisme).Men da vi vidste at den samme hestevisker ville komme ud, valgte vi at spørge hende inden vi ringede til dyrlægen.. Stod med en hest som ikke reagerede på at vi kom, stod og stirrede ind i en væg, svær at trække rundt med.
    Forfærdelig besked at få…
    Symptomer fra sygdom: Hævede bagben, ”lammelse” i bagbene, trist, uopmærksom, væk i blikket, svær at få til at gå…
    Læs mere om Botulisme og se om det ikke passer:
    http://www.netdyredoktor.dk/hest/sygdomsleksikon/b/botulisme.aspx

* Halsbrænd, ondt i bagbenede, ondt i hoved – lyset gjorde ondt i boksen.

* Var 2 dage fra at stille træskoende… Ville gerne over på den anden side hvis det ikke blev bedre, ville bare lige have ”tilladelse” fra os ( Mig og min mor)
    *Vidste at hun skulle have noget tube ( Pasta ligesom ved ormekur) for at blive helbredt. –> Fik antibiotika  og finadyre  på tube fra dyrlægen ^^’
    Hun havde feber på 39,9!!! :’(
    hestehviskeren masserede hendes mave og fik den lidt i gang.. Vi ringede til dyrelægen og lidt efter fik hun medicin og blev til sidst heldigvis rask!.

3. Gang

Efter vi var flyttede til ishøj, hvor jeg hurtigt kunne mærke at hun var faldet godt til, og blevet en meget glad hest igen.

* Lidt ubalance i maven, for meget sukker i fodre -> Havde en sæk med lucerne med meget sukker i, da de ikke havde det vi plejede.

* Noget med en rød hoppe som hun havde mødt før i sit ”tidligere” liv. -> Hoppen som tales om, var kun 3 år, og de kunne umuligt havde mødtes på de 3 år. De gik som pot og pande op af hinanden på folden.
    * En hvid hest som hun før havde stået med –> Vores venner havde lige købt en pony som havde stået samme stald som om, men var dengang blevet behandlet dårligt. Nu hvis vi var på tur, var der væddeløb imellem de to..
    * hun savnede en islænder med meget pels, den var lidt bestemmende men meget sød -> Aska som hun p.t står på fold med, hun er meget dominerende.

* Ville gerne lærer nye tricks, og opleve noget nyt –> Lærte lidt tid efter at stå på 4 paller på ingen tid = Sammenarbejdsvillig.

* Ville gerne starte små stævner bare bidløst -> Hmm tvivler på om det kommer til at ske smiley
    * Ville gerne starte jagt! –> Ser om jeg kan nå det i løbet af sommeren..
    Det var det min hest har fået fortalt de gange vi har fået den samme ud til hende. Er meget forbløffet over hvad hun har sagt!. Da det er ting som stemmer 100% til min hest.
    4. gang

Havde en hest som ikke fungerede helt optimalt, hun var ikke så glad som hun plejde at være.
    Endnu engang kunne hun sige utrolig mange gode ting.

* Det første hun siger da hun så hende var: Hvorfor hænger du så meget med mulen? Da hun lagde hånden på, spurgte hun om vi havde været ude for en ulykke? For hun havde fået helt traume. Efter noget tid fandt hun så frem til, at hun blev holdt ude og mobbet på folden. Det var tydeligt at se at hun blev holdt uden for, hun stod altid helt alene i den anden ende af folden. Hun ville helst bare forsvinde helt væk og blive usynligt.

* Hun blev ved med at sige :” Ihh jeg er så glad for at du endeligt kom, at det var på tide” Hesten havde helt klart savnet hende.

* Hun sagde at de fik alt for lidt wrap, og den fodre hun fik, var god nok til andre heste, men der manglede vitaminer til hende – Hun stod med vinterpels på halvdelen af kroppen i varmen, fordi hun ikke havde kræfter til at smide pelsen.
    * Lige pludseligt sprugte hun ind til noget om skolen. Hvad var det jeg skulle efter skolen? Øhh jeg skulle på gym?. Hun sprugte om jeg havde overvejet at være noget med børn med speciale?. - Jeg har en veninde på 12 år som har ADHD, som jeg har det rigtigt godt med. Så den vej vil jeg gå.

*Hun spurgte også om vi var flyttet ? - Ja det kunne vi nikke ja til, - at vi var kommet ned på jorden, tingende var faldet på plads og at vi havde en dejlig udsigt? - Jeps!. Endelig efter 2 år var vi endelig flyttet og tingende begyndte nu at falde på plads.

* Havde jeg kigget på ny hest?. Jeg måtte gerne få en ny, men hun var bange for at blive glemt og solgt smiley - Jeg havde gået og leget med tanken om en til hest, men ville aldrig sælge hende!.
    Så fik hende til at sige til hesten at hun ikke på nogle måde blev solgt, lige meget hvad.

*Hun havde en veninde ude på folden som hun gerne ville gå på folden med alene. ( De 2 kom ud på sammen fold dagen efter, og hun var så glad!)
    * Vi spurgte hvad hun ville sige til hvis vi flyttede hende igen, der sagde hun at hun ville være skæbtisk i det første stykke tid, og ville se tingende an.

Efter alt dette flyttede vi hende, og hun er utrolig glad hun, regner med at jeg snart skal ha hende ud igen smiley

• #14   8. nov 2013 jeg tror 110% på det.
    jeg har prøvet det flere gange. og man behøver på ingen måde at tro på det, for at prøve det.

De ting hende jeg har brugt kunne fortælle om de heste jeg har prøvet det på. Er der INGEN der kunne vide noget om da det foregår hjemme hos os selv, og vi har ikke skrevet om det nogen steder.

Jeg har en jeg kan anbefale dig hvis du har lyst. Så skal du bare sende mig en PB smiley

• #16   8. nov 2013 Jeg tror på det, har haft super god erfaring med det til alle mine heste. Vedkommende kom også med noget, som hun ikke kunne vide i forvejen. Jeg tier også helt stille, når de er igang (uden hverken ja eller nej). Så vidt jeg kan forstå, så ser clairvoyanterne billeder, som hestene sender til dem og fører ikke decideret en samtale med dem?

Har dog også oplevet nogen fupmagere, som bare troede det kørte for dem for jeg sagde ikke noget. Men de var helt i skoven med deres udtalelser. Det sagde jeg så også pænt til dem bagefter. De har heller ikke spirgt om penge efter "behandlingen".

Hvis det er en god én, så er det "thumbs up". Men pas på fuskere derude!

• #17   8. nov 2013 Netop fordi der kan være så mange fuskere spørger jeg efter om der er nogen der har gode erfaringer med nogen, og hvad det koster smiley

• #18   8. nov 2013 Vil også gerne kende pris det kunne være spændende

men har ikk eprøvet det og ved ikke lige om jeg tror på det

• #20   6. jan 2014 Ditte Young har "snakket" med min Chico uden at have set hesten.. Hun kommunikerer via noget der har relation til dyret fx. halsbånd, grime, foto eller lign..

Hun kunne fortælle ting som ingen udover mig burde vide. Fx. fortalte hun at han ikke træder helt ens igennem på begge forben, da han engang er trådt igennem en kasse, hun fortalte at hans syn er bedre på venstre øje end højre øje og at han er stram i musklerne modsat, så det faktisk er anstrengende for ham at se med sit gode øje (efterfølgende tjekket og det var korrekt med synet og muskulaturen), hun fortalte også at jeg mens han var yngre havde gjort forskellige ting med ham som jeg ikke havde gjort i samme omfang efter han blev ældre, men at han savnede det.. Alt var korrekt, men jeg ved stadig ikke om jeg ubetinget tror på det med telepati..

Kommentér på:
Clairvoyant yil hest?

Annonce