7. dec 2011 Følger: 188 Følgere: 257 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.246
YES! Jeg har fundet mine mavemuskler! {{forumTopicSubject}}
Iiih altså, jeg troede de var long gone, men det viste sig, at de bare havde gemt sig bag en gang blæver!
For 5 dage siden besluttede jeg mig for, at nu skulle jeg fame tabe mig de sidste kg., så jeg gik igang med at lave mavebøjninger og stræk og bøj øvelser. 30 mavebøjninger (fordelt over 2 gange) og 100 stræk og bøj øvelser (fordelt over 2 gange) - Vupti. Pludselig kunne jeg mærke at jeg havde noget, jeg slet ikke vidste jeg havde.
Jeg gik igang med min første slankekur januar sidste år, efter jeg på 3 måneder tog 25 kg på, grundet en depression.
Men sådan skulle det ikke være. Jeg fik da også smidt de første 15 kilo i løbet af et halvt år, men så gik jeg lissom i stå, og derefter blev det en kende useriøst.
Heldigvis formåede jeg kun at tage 5 kg på, indtil for 5 dage siden.
Vores badevægt påstår at den er lavt på batteri, men jeg har dog en idé om, at det bare er for at undgå at jeg træder op på den. Tsk tsk...
Så de sidste par måneder, har jeg ingen idé haft om, hvad jeg har vejet, og det har jeg stadig ikke. Men jeg kan heldigvis se på mit tøj, at det går den rigtige vej, og sådan skulle det gerne fortsætte.
Målet er 60 kg. (gerne lidt under, så der er lidt at arbejde med), og sidst jeg vejede mig lå jeg på 75 kg. (inkl. de ekstra 5 kg).
Topvægten sagde 89,9 kg, og det mindste jeg har været på (siden jeg tog på), var 69,9. Så det sidste stykke tid har det været lidt af en ruchetur.
Lige nu har jeg en idé om, at jeg ligger på 73 kg., men som sagt - ingen idé
Ønsk mig gerne held og lykke.
Vil ligge mig ned og lave nogle flere mavebøjninger, hvis jeg da overhovedet kan komme ned på gulvet
Derefter vil jeg gå en times tid med hunden
God dag til jer alle!
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.059
Sådan, og held og lykke med det sidste!
dec 2009
Følger: 31 Følgere: 174 Heste: 1 Svar: 3.214
Du er sgu lidt sej! Vil også gerne tabe mig, men det går ikke så godt som jeg kunne ønske mig (:
feb 2012
Følger: 8 Følgere: 7 Heste: 1 Emner: 107 Svar: 927
dec 2011
Følger: 188 Følgere: 257 Heste: 7 Emner: 763 Svar: 2.246
Ja, det er netop dét med at sige Nu er det NU! Og det har jeg haft svært ved i lang tid, men så fik jeg lavet et par mavebøjninger og nogle stræk og bøj øvelser, og da jeg så kunne mærke at der rent faktisk var noget under min wobblemave, fik jeg blod på tanden
Jeg har også en hulahopring, og første gang jeg brugte den, kunne jeg næsten ikke rejse mig, når jeg sad ned. Så den er også rigtig effektiv.
YES! Jeg har fundet mine mavemuskler!