{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

YES! Jeg har fundet mine mavemuskler! {{forumTopicSubject}}

Iiih altså, jeg troede de var long gone, men det viste sig, at de bare havde gemt sig bag en gang blæver! smiley

For 5 dage siden besluttede jeg mig for, at nu skulle jeg fame tabe mig de sidste kg., så jeg gik igang med at lave mavebøjninger og stræk og bøj øvelser. 30 mavebøjninger (fordelt over 2 gange) og 100 stræk og bøj øvelser (fordelt over 2 gange) - Vupti. Pludselig kunne jeg mærke at jeg havde noget, jeg slet ikke vidste jeg havde.

Jeg gik igang med min første slankekur januar sidste år, efter jeg på 3 måneder tog 25 kg på, grundet en depression.

Men sådan skulle det ikke være. Jeg fik da også smidt de første 15 kilo i løbet af et halvt år, men så gik jeg lissom i stå, og derefter blev det en kende useriøst.
Heldigvis formåede jeg kun at tage 5 kg på, indtil for 5 dage siden.

Vores badevægt påstår at den er lavt på batteri, men jeg har dog en idé om, at det bare er for at undgå at jeg træder op på den. Tsk tsk...
Så de sidste par måneder, har jeg ingen idé haft om, hvad jeg har vejet, og det har jeg stadig ikke. Men jeg kan heldigvis se på mit tøj, at det går den rigtige vej, og sådan skulle det gerne fortsætte.

Målet er 60 kg. (gerne lidt under, så der er lidt at arbejde med), og sidst jeg vejede mig lå jeg på 75 kg. (inkl. de ekstra 5 kg).
Topvægten sagde 89,9 kg, og det mindste jeg har været på (siden jeg tog på), var 69,9. Så det sidste stykke tid har det været lidt af en ruchetur.

Lige nu har jeg en idé om, at jeg ligger på 73 kg., men som sagt - ingen idé smiley

Ønsk mig gerne held og lykke.
Vil ligge mig ned og lave nogle flere mavebøjninger, hvis jeg da overhovedet kan komme ned på gulvet smiley
Derefter vil jeg gå en times tid med hunden smiley

God dag til jer alle!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  YES! Jeg har fundet mine mavemuskler!
  • #1   26. sep 2012 Held og lykke! smiley

Jeg har selv gang i et lille "af-med-de-sidste-kilo-og-stram-kroppen-op" projekt; mangler ca. 5-8 kg. før, jeg vil være helt tilfreds med min vægt, og så skal hele kroppen strammes godt og grundigt op, så jeg kan få en lækker figur.

Men det sidste er altid det sværeste...

• #2   26. sep 2012 Tusind tak Louise. smiley

Det lyder også som et godt projekt. Det er også dét jeg vil ende. Held og lykke til dig også smiley

• #3   26. sep 2012 Tak. smiley Jeg ved, det bliver hårdt arbejde, men jeg er bare blevet træt af at gå rundt og være mere eller mindre utilfreds med mig selv og mit udseende hele tiden, så nu skal der gøres noget... der hvor jeg kan, selvfølgelig. smiley

• #4   26. sep 2012 Fedt at du har fundet energien til yderligt et vægttab. Jeg håber det holder ved og du får tabt dig igen smiley

• #5   27. sep 2012 Jeg er også med på vognen. Vægten svinger mellem 58-60 kg. Det kan måske lyde provokerende i jeres ører, men jeg bortset fra jeg ikke er dværg, så stod jeg vist meeeeget langt tilbage i køen, da der skulle uddeles lange ben. Mit mål er 53-54 kg. Det har jeg vejet før og havde en lækker krop, hvor jeg så også vidste, at jeg IKKE måtte tabe mere. -Tænk jer at have den viden smiley .

• #6   27. sep 2012 ...ps, jeg er dog noget bekymret omkring barmen. Jeg tror jeg ender med et par hængende medova theposer.

Da jeg blev gravid tog jeg 20-25 kg på.

• #7   27. sep 2012 Held og lykke! .. og hvor er det flot smiley

Jeg har selv proevet at ville tabe en 5-6 kg men hold da op hvor er det svaert. Nu skal det maaske ogsaa siges at jeg ikke valgte at aendre min kost men fokusere paa motion.
    Bare det at finde tid til motionen i hverdagen og saa holde fast i det synes jeg er svaert. Heldigvis havde jeg en lang sommer ferie i aar saa kunne komme ind i en rutine med at loebe en halv time ca. hver anden dag. Jeg naaede op til at kunne loebe 5 km paa 30 minutter. Desvaerre har jeg intet motion dyrket efter jeg er startet i praktik smiley
    Jeg synes det er SAA imponerende med jer der kan holde fast i motionen! Jeg kan naesten ikke overskue det naar jeg skal afsted paa arbejde kl 7.45 og foerst er hjemme efter kl 19 hvorefter jeg saa skal til at lave aftensmad. Saa bliver klokken hurtigt 8.30-9 stykker foer man har "fri"..

Det er saa beundringsvaerdigt at se jer som kan holde fast i det smiley

• #8   29. sep 2012 Tak skal I have. Er glad for at høre jeg ikke er den eneste.
    Har tilladt mig at spise lørdagsslik idag, men jeg har samtidig lavet mine øvelser, og skal ud at gå 5 km med hunden nuher. smiley

Held og lykke til I andre også.

• #9   30. sep 2012 Uh, Lykke, så har du - trods lørdagsslik - været mere standhaftig end mig. *GG*

Godt nok har jeg styrtet rundt det meste af dagen, men decideret motion har man ikke kunnet kalde det, når man lige ser bort fra 3,5 km gåtur med hunden, og til gengæld har jeg spist KAGE... og oven i købet også lidt for meget af det, sandsynligvis. Fy skam mig!!

Til gengæld har jeg tabt 1,5 kg. den seneste halvanden uges tid, hvilket jeg er ok stolt af. Jeg VED, at det halve kg. har været på grund af sygdom, så det ryger sikkert på igen, men jeg er alligevel tilfreds, og det giver blod på tanden efter at tabe mere... når jeg lige har fået dagens kage motioneret væk igen. smiley

• #10   30. sep 2012 Årrhhh, jeg burde også se at komme igang. Hos mig er det også "On" "Off" med slankekur. Jeg taber mig 4 kg og vupti så strammer bukserne ikke mere, og så bliver det igen useriøst. suk suk. Hos mig er det ligesom en harmonika, og det er p...... irriterende, men ak, jeg må se at tage mig sammen igen. Dine opstrammer øvelser tror jeg også jeg vil igang med. tak for tippet. Hilsen Charlotte

Kommentér på:
YES! Jeg har fundet mine mavemuskler!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce