{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Puha at sælge hest {{forumTopicSubject}}

Ja, Flipa er lige for en time siden bleve solgt og hentet, nøj hvor var det hårdt tårene triller hele tiden ned ad mine kinder.....

men jeg var nød til det fordi vi passede ride messigt ikke sammen, kan ikke have 4 heste og jeg har købt Depla i håb om at forme min egen ridehest i stedet for.

men hvor er det svært at give slip på de små dyr...... ej nu begynder tårene igen...

ved ikke hvor jeg vil hen med indlægge men havde brug for at komme ud med det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha at sælge hest
  • #1   6. sep 2012 skal have solgt vores føl, fra iår, men kan simpelthen ikk tage mig sammen til a skrive det nyeste, og efter vores kåring i søndags føler jeg bare hun betyder meget mere..

• #2   6. sep 2012 har det virkelig også rigtig rigtig svært lige nu, det gode ved det er at nye ejer bor "kun" 1½ time i bil fra mig og har sagt jeg er velkommen til at komme og kigge til hende og det trøster mig lidt

• #3   6. sep 2012 ja det er svært, jeg solgte for 3 år siden min ridehest, det tog mig faktisk 6 år om at tage beslutningen. Vi passede ikke sammen, han var en tand for vågen til mig. Men ville bare ikke indse det. Men så mistede jeg mit arbejde, og havde ikke råd til alle mine heste, så der kom valget af sig selv.
    Han blev solgt til en sød pige 20 km fra hvor jeg bor. Nu er han så solgt videre og står i København mener jeg der er og jeg bor i nordjylland.
    Men har fundet ham her på galleriet og er glad for jeg kan følge ham her smiley

• #7   6. sep 2012 Puha. Nej det er ikke sjovt! smiley

Vi måtte aflive en her i går smiley Dog ikke vores egen, men en pensionær. Men meget meget trist alligevel smiley

• #8   6. sep 2012 Puha jeg håber virkelig også Depla lever op til forventningerne, nu når det tunge valg er taget den ene hest købt og den anden solgt, det kan jo ikke laves om :o) men jeg er meget glad for Depla men stadigvæk ked af det var på bekostning af flipa, men hun skal være lærehest for ejers 2 børn og det tror jeg bliver rigtig godt. nye ejer har et kæmpe islændersted i ringsted hvor hun også har kommisions heste samt heste i træning og tilridning, så hun ved hvad hun har med at gøre, og nåå ja så lige hendes egene 15 heste også, tror nu flipa får det som en islænderblomme i et æg ;o)

Kommentér på:
Puha at sælge hest

Annonce