Puha' Dilemma :/ {{forumTopicSubject}}
Hvis der er nogen der gider læse det er de bare YNGLINGS XD hehe ,,
Står i et mega træls dilemma.
Jeg har lige nu 2 heste, en DV og en Shetlænder.. Vores Shetlænder skal muligvis sælges, da hun er en kanon ridepony, og hun går kun som selvskab nu.. Så vil finde en sød ejer til hende.
Har min danske varmblod Legolas som jeg bare er SÅ glad, utrolig dejlig dressurhest som jeg købte for 1½ år siden ca.
Jeg vil UTOLIG gerne købe en fjordhest for pengene for Shetlænderen, selvom mine forældre dog frastøder det endnu, men det har altid været en mega drøm at eje en pony af den race, ved ikke hvorfor.. Kan godt lide dem og har redet et par stykker for veninder og redet en enkelt til.. Også fordi min dressurhest er en meget seriøs hest, og lidt "pjevset" han er ikke til bare at ta' i skoven og jorde rundt, det egner han sig nok ikk så meget til..
Jeg har mine heste stående dderhjemme hvor vi INTET har at ride på, vi rider på et indhegnet stykke mark, dog har jeg altid været vant til dette, så det går jo godt nok. Og fik endelig lov til her for 1 måned siden at få min hest ud i opstaldning når det blir vinter, med fede bokse, ridebaner og ridehal. DRØMMEN når man bare er vant til det der hjemme,.
Men de siger at hvis jeg bliver hjemme laver de mig en ridebane..
Men jeg vil jo bare så gerne købe den fjordhest, til at ride, og have den gående sammen med min hest Legolas.. Men mine forældre siger at jeg selv skal betale alt for den (fair nok) men de siger os at når de flytter, som de nok gør om et par år, står jeg selv for ansvarret af de 2 heste.. Og ved ikke om min økonomi ville række til opstaldning af 2 heste.. og jeg er SÅ dårlig til at sælge heste, så hellere gå falit i penge..
Så nu ved jeg virkelig ikk hva jeg skal gøre?
Købe fjordhesten? lade være og få min hest ud i opstaldning?
Arg forvirret hva ville i ha' gjordt?
okt 2008
Følger: 38 Følgere: 35 Emner: 200 Svar: 2.223
Men ville da også til hver en tid hellere have hesten ved mig selv hvis jeg kunne..
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.453
Jeg ville nok droppe at købe fjordhesten når der er udsigter til at du ikke kan beholde den, men hvis I sælger shetteren, har din hest så intet selvskab?
mar 2004
Følger: 161 Følgere: 143 Heste: 3 Emner: 248 Svar: 824
Jo det har han, min gamle konkurrence pony som lige er blevet solgt til min nabopige Hun holder hende der indtil marts næste år..
MELDGAARD;
hver sin smag, det har bare altid været en pigedrøm på en eller plan.
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 94 Svar: 1.011
Få en part på din Shetter, som så skal betale et vist beløb om måneden og så spar godt op og køb en fjordhest
mar 2004
Følger: 161 Følgere: 143 Heste: 3 Emner: 248 Svar: 824
Så tror ikk det er int. for nogen at komme helt derud..
og jeg må ikke have 3 heste for mine forældre når de skal stå hjemme..
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 2 Emner: 94 Svar: 1.011
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.512
Spring ud i det, sælg shetteren og køb en fjordhest
Puha' Dilemma :/