Mit dilemma {{forumTopicSubject}}
Puha, her kommer nok en længere smøre
Sagen er den at jeg på et tidspunkt havde en part til min pony. Parten virkede rigtig sød og glad for ponyen, lidt forsig, men pludselig så var det fuld fart frem i galop konstant, drivvåd pony (af sved), som bare blev sat i boks - for parten havde skridtet af i fem minutter. Der tvang jeg faktisk parten til at tørre ponyen, for aldrig har jeg set den pony så våd af sved. Ponyen begyndte at bide og sparke, når den skulle sadles op - fik pludselig at vide af andre at min pony var dødsensfarlig. Ja, i er nok med nu, hvorfor parten blev sagt op efter kun to måneder.
Ugen efter fik parten egen pony - så "no hard feelings"? Tjae, kort tid efter ville parten gerne låne min rebgrime, jo det måtte parten gerne når jeg kom derud, for den var låst inde i mit skab. Da jeg kom derud havde parten allerede rebgrimen, for parten havde da bare lirket låsen op! Der fik jeg nok et underligt ansigtsudtryk.
Så flyttede jeg og ponyen "hjem" igen og stort set ingen kontakt til parten.
Der går måneder og pludselig logger jeg ind på en hjemmeside jeg også kommer på og hvad ser jeg? Jo parten har da sørme lige snuppet en af MINE tegninger, skrevet at hun havde lavet den og deltaget i en konkurrence med den. Jo, jeg tog det dælme personligt - det er en tegning JEG har lavet, brugt tid på og når jeg rent faktisk ikke tegner for andre gratis, ja så især, når det er en man rent faktisk kender, som stjæler fra én - der røg den sidste snert af respekt.
Nå, puha - det var lige forhistorien
Nu er jeg så i praktik på en lokal rideskole, hvor jeg hjælper med undervisning og sadle op og af osv. (har titlen rideskoleassistent, haha). Nu hører jeg så at parten, så skal til at starte her og på de hold, hvor jeg hjælper til. Jeg aner helt ærligt ikke hvordan jeg skal reagere? Jeg er faktisk træt af at opføre mig venligt og diplomatisk og har mest lyst til at råbe en hel masse grimme ord.
Så kære søde hestetøser - hjælp?
jan 2010
Følger: 644 Følgere: 720 Heste: 5 Emner: 69 Svar: 481
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Har du fortalt parten om billedet og konfronteret hende med det?
apr 2010
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 6 Emner: 175 Svar: 1.447
Synes du skal tage den med hende uden for rideskolen
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.903
Jeg har bare IKKE lyst til at blive trådt på, hvilket jeg frygter at jeg vil blive, hvis jeg pludselig skal omgåes parten igen ude på den rideskole. For jeg kan jo ikke rigtig gøre noget vel? Jeg kan vel ikke tillade mig at råbe op om noget
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.555
apr 2011
Følger: 73 Følgere: 83 Heste: 6 Emner: 151 Svar: 1.903
Parten er kun 13-14 år, derfor jeg ikke har gjort noget.
Mit dilemma