Mit dilemma {{forumTopicSubject}}
Jeg lidt brug for at dele mit dilemma som hverken kender min hest eller jeg.
Sagen er den at jeg købt ny hest i slutningen af september 2011.
Hånd på hjertet så har han måske ikke helt levet op til de forventninger som jeg havde til ham.
Men jeg er så i dag blevet kontakt af en god bekendt, som kender en som er på udkig efter en hest som passer rigtig godt til ham.
(Jeg har på intet tidspunkt overvejet at sælge ham) Men hun ville høre om jeg kunne være interessert i et salg af hesten.
Men efter at havde snakket med hende, så er jeg alligevel blevet tændt lidt på tanken om at sælge ham til dem.
Problemet er bare at jeg på den anden side slet ikke følger at jeg er færdig med ham, da jeg stadig vil kunne få mere ud af ham, men nok ikke så meget som jeg havde forventet da jeg købte ham.
Men hvis jeg lader dem komme og prøve ham, så er der jo ikke nogen vej tilbage igen.
feb 2004
Følger: 106 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 412 Svar: 2.014
Jeg er også begyndt at tænke mere og mere på det.
Men kan ikke lade være med at tænke, at jeg stor set lige har fået ham.
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 18 Svar: 140
Du skriver jo selv, at han ikke lever helt op til dine forventninger, så han skal højst sansynligt sælges på et eller andet tidspunkt, for at du kan komme stadiet videre.
Det ville jo være rart at kunne sælge ham til en familie, hvor han er drømmehesten i deres øjne. Derved får du jo også muligheden for endnu engang at søge efter din egen drømmehest, som uden tvivl er derude et sted
Men når alt kommer til at, er det jo dig som skal leve med dit valg.
Men held og lykke uanset hvad^^
mar 2010
Følger: 36 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 50
feb 2004
Følger: 106 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 412 Svar: 2.014
Ja det er en beslutning som jeg må tage med mig selv, men havde lige brug for at høre lidt fra folk uden for.
mar 2008
Følger: 108 Følgere: 114 Heste: 4 Emner: 194 Svar: 2.106
Man siger der går to år før man kan hesten ud og ind og først fra da af vil det gå RIGTIG meget fremad .
Så synes måske du opgiver lidt hurtigt?
apr 2006
Følger: 21 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 1.011
Mit dilemma
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside