{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Min kanin bider!!
  • #1   31. aug 2012 Jeg følger lige med da min lillesøsters kanin gør helt det samme! smiley

• #2   31. aug 2012 Lad vær med at røre den, men istedet blive lidt ved buret så kaninen kan vænne sig til dig, og stille og rogligt begynde at åbne buret og lade den kigge lidt ud.
    Så bliver den mere og mere tam.. smiley
    Og tilsidst kan du tage den ud i lidt tid af gangen og side og ae den smiley

• #3   31. aug 2012 Da vi fik vores anden kanin var den mega sur nar man tog hånden ind i buret, og den nærmest angreb ens hånd.. Men hun havde et alt for lille bur fandt vi ud af.. Så nu hopper hun rundt ude ved hønsene i vores hønsegård. Og nu er hun meget gladere, og vil gerne snakkes med og kommer hen til en og bider ikke mere... smiley
    Så måske er din kanin ked af at have så lidt plads.. smiley

• #4   31. aug 2012 Hvor gammel er din kanin, samt hvilket køn? smiley

• #5   31. aug 2012 Vi har verdens sødeste kanin MEN så snart han kommer ind om vinteren i sit indre bur bliver den sur og kan godt finde på at bide. Alle andre tidspunkter hvor den ikke er inde i buret (indendørs) så er han glad og den største kælepot.

Vi købte så et større bur sidste år og der har ikke været noget lige siden. Nu der hopper han endda selv op i buret når han er ude for buret og bider ikke mere..

Så kan være det måske er det samme hvis han/hun ikke synes der er plads nok. De skal meget gerne kunne løbe rundt og give den lidt gas. De får lidt krudt i ruppen nogen gange og hvis de har et mindre bur så kan de kun lige løbe 3 skridt til den anden ende og tilbage og det er ikke nok.

Ellers så kan man også have nogen faste tider i døgnet hvor man går en lille tur med den i sin sele. Så må man bare løbe lidt efter hvis den går hurtigt rundt smiley

Håber du finder en løsning for det er da ikke sjovt man ikke kan nusse sin Ninus når man har lyst

• #6   31. aug 2012 Der kan være mange ting galt, den kan være stresset, bange eller så trænger den bare til mere plads.

• #7   31. aug 2012 prøv med nogle frugtgrene og lad den komme ud og strække ben smiley det hjalp på min gl kanin som ingen kunne komme i nærheden af, 2 dage hvor hun havde fået grene og var kommet ud hver dag og hun var som forvandlet! smiley

• #8   31. aug 2012 Den kan altså os bare været kommet i brunst, nu ved jeg self ikke hvor gammel den er, eller hvilket køn..

• #9   31. aug 2012 min kanin på 3 måneder, har en masse plads, og kommer ud og får lov til at hoppe og springe rundt mindst 1 gang om dagen (i sofaerne) hvor hun springer rundt fra den ene sofa og til den anden, og op på ryglænet osv, hun bider ikke. hende har jeg haft i 2 uger.
    når vejret er godt kommer hun ud på græs mindst 2 timer om dagen. skal ud og have fat i en sele til hende, så hun kan komme ud og bevæge sig udendørs uden at være i bur smiley

• #10   31. aug 2012 Tusind tak alle sammen!!!

Hun har en sele, så hun spæner rundt over alt på græsplænen.. smiley Jeg er faktisk meget omkring hendes bur, da mine to marsvin står ved siden af, så der skal jo muges ud, fodres... Men vil prøve det med at sidde vedsiden af og lade hende løbe mere i løbegården og selen og finde nogle grene til hende...

Jeg håber virkelig det hjælper... Og igen tusind tak for de mange gode råd..! Godt at der er så mange søde mennesker på HG der hjælper en, når man har brug for det!

Skriver når jeg har fundet ud af om det virker!

¨¨¨¨¨¨¨¨ ::¨¨¨¨:: : /
    I ::¨¨¨¨:: :---
    I :: :: : \

• #12   5. sep 2012 Tak... smiley
    Plejer også at have tykke handsker på...

Kommentér på:
Hjælp! Min kanin bider!!

Annonce