Stress. {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Nu må I høre mig igen.
Jeg blev jo sygemeldt med arbejds relateret stress i foråret. Der var på det tidspunkt 2-3 uger til jeg skulle på skole igen. Det blev besluttet med lægen dengang, at jeg godt kunne tage på skole, da det jo var arbejds relateret stress.
Min skole periode, forløb slet ikke som ventet. Jeg mødte en masse modstand fra skolen, tildels var jeg midt i et speciale skift, som de ikke så gerne ville have gennemført, tildels mente flere af lærerne at stressen ikke havde nogen betydning, og gav udtryk for, at jeg var svag.
Jeg fik kæmpet igennem de 3 måneder på skole, og startede på mit nye arbejde. Jeg er grundet mit speciale skift, nødsaget til, at tage mine sidste 7 måneder som elev i skolepraktik. Dette har gjort, at jeg er gået over 50% ned i løn, hvilket jeg har været klar over fra start.
Min kæreste har hele tiden sagt, at så længe jeg bliver uddannet hvad jeg vil, så skal vi nok klare den.
Nu har jeg så været syg de sidste par uger med kvalme, hovedpine, mavepine og problemer med at sove. Førs troede hele min omgangs kreds at jeg var blevet gravid, så jeg bestilte en tid ved lægen, men der var ingen graviditet.
Det er gået op for mig, at jeg har fået alle mine symptomer på stress tilbage.
Jeg har lige skrevet en mail til min kontakt på skolen, for at høre om jeg kan arbejde lidt i deres zoo, hvor tingene og kravene ikke er så store.
Det er jeg selvfølgelig lidt ked af, da jeg gerne vil have en ordentlig uddannelse, men jeg er bare lidt bange for mit helbred.
Og vil ikke stoppe min uddannelse, når jeg kun mangler 7 måneder, og jeg har ofret SÅ utrolig meget.
Denne her gang skal det tages i opløbet og ikke, når jeg når til det punkt, hvor jeg ikke får noget søvn 3 dage i træk.
Og min kæreste er bare den bedste. Jeg har været lidt nede over alt det med Bruno, der nu er erklæret uegnet til ridning.
Så han støttede mig 200% da jeg sagde jeg ledte efter en afløser. Nu har jeg køb min afløser, og jeg er allerede blevet glad for ham. Han passer lige ind i vores hesteflok og den måde vi holder hest på.
Jeg glæder mig ti vi skal vise os på stævnepladserne næste år.
Tak fordi i læste alt dette her. Jeg ved ikke lige hvor overskueligt, jeg fik det stillet op, men må bare lige ud med det.
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.362
Skal lige tænke lidt over det. Føler jo at jeg svigter dem, hvor jeg er nu. Men det gør jeg jo også ved at være syg nu. Jeg står jo på vagtplanen, men er der ikke.
maj 2010
Følger: 87 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 883
Håber alt det bedste for dig:-)
Stress.