{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Uheldig August og start på September :-( {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg må ærligt talt sige jeg lige nu er lidt ked af det, og bare har brug for at komme ud med det.

Ja d. 11 aug. røg jeg af min pony og gik med støttebind længe og kunne ikke rigtigt støtte på den og så sent som i forgårs var den hævet. Så i går da jeg skal ud og ride undervisning er ponyens ben bare hævet. Når doktor dyr skulle så komme til en anden hest i dag, og kiggede også på min, hun har så overbelastet en sene i venstre bagben og skal gå selv i 3 uger - lige de næste 3 uger hvor der var stævne i hver weekend og vi skulle ud og debutere i LA1, så sidder her og er lidt ked, både over stævnerne fordi hun lige var i en super periode og for ponyen som jo har ondt.
når ja, så skulle vi også have prøvet vores første terrænspring time i morgen..

Øv øv, hvor meget mere uheldig kan man blive..

Hilsen Det skadede par smiley

*Hest som ejer* smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uheldig August og start på September :-(
  • #1   24. aug 2012 sceneskader kan være rigtig slemme, så vær du bare glad for det ikke er værre end det er, at gå glip af et par stævner er nu en billig betaling, selvom det selvfølgelig er møg ærgerligt.

  • #2   24. aug 2012 Ja, jeg skulle have været med til store hestedag, men fordi hesten er blevet sparket på bagkoden, så har han fået en blødning/skade i den overfladiske bøjesene, så den hedder også 4 uger i boks, med 15 min tur for hånd, og han må under ingen omstændighedder løbe!!

    DET er fanmde træls når de bliver skadet!


  • #3   24. aug 2012 Kender følelsen da jeg i tirsdags i sidste uge måtte sige farvel til min hest gennem 4 år da han måtte aflives, og for at en ulykke ikke skulle være nok fik han stilt sig på min højre fod, da vil skulle læsse ham for at komme til dyrlægen. Så render med en helt blå fod, hvor jeg på noget af den ikke kan føle noget.

    Men du må have held og lykke med både dig og hesten, og der skal nok komme andre stævner smiley


Kommentér på:
Uheldig August og start på September :-(

Annonce