{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

MEGA uheldig {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige dele det her med min for jeg har været rigtig uheldig.
D. 26 april skulle jeg til springstævne, men det blev aflyst fordi der ikke var nok tilmeldt.
D. 27 maj skulle jeg til dressurstævne, men min hest Paw gad ikke at gå op i traileren, så vi kom ikke afsted.
Og her d. 10 august skulle jeg til stævne men det blev aflyst fordi at de har fået kværke der hvor jeg skulle til stævne!
Men skal til stævne d. 18 og håber på at komme til stævne for ellers dropper jeg alt det med stævner.

(Skal lige siges at jeg har aldrig startet et stævne før, så er MEGA uheldig)
Men vil lige høre om der er nogle der har prøvet noget lignende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MEGA uheldig
  • #1   6. aug 2013 Jeg var til stævne i November det gik ikke godt det var en LD1 og det mente min pony var LC så vi red 58%:( jeg havde derfor ikke meget lyst til stævner i et stykke tid.jeg fik taget mig sammen og fik trænet så jeg kunne starte LD2 dagen efter vi fik sommerferie. Vi kører så og er kommet halvvejs og så ringer de og siger at det er AFLYST:(

  • #2   6. aug 2013 Ej jeg syntes at det er noget l***t

  • #4   6. aug 2013 SOF: tusind tak, men man får bare ikke lyst når det går så meget galt:(

  • #6   7. aug 2013 Selvfølgelig er det trist! Men synes ikke du skal opgive din 'drøm' om at komme til et stævne, det er aldrig godt at gi' op og jeg er sikker på dig og din pony/hest sikkert skal komme til stævne og det skal nok blive et godt første stævne det er jeg 100% sikker på smiley
    Held & Lykke i fremtiden smiley


  • #7   7. aug 2013 jeg skulle til krikkerne 10.aug AFLYST så meldte jeg fredmarksgård (eller hvad det nu hedder) 10.aug AFLYST så tager mig og anne (christensen) måske til nyborg 17 aug. men tror det er fordi folk helst vil have undervisning før de tager til stævner så altså at i septemper er der fuld knald på stævnerne

Kommentér på:
MEGA uheldig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce