{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Mega uheldig!!!!! {{forumTopicSubject}}

Nu fandt vi en der kunne tilride vores dejlige travhest og hun har været i gang i ca 4 uger... Det er gået rigtig godt og hun har været oppe og sidde på hende flere gange... Det sidste stykke tid har hun så ikke rigtig ville gå når der hang nogen på hende.... I går ville hun så slet ikke longeres på den ene side... Hende der tilrider hende prøvede at tjekke hende for smerter og det viste sig så at hun har mega ondt i ryggen.... Så nu har hun så fået ro og går kun på fold med en anden hest for at hun ikke skal løbe for meget og så håber vi på at det går over og ikke er noget slemt så hun aldrig kan rides.... Snøft


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mega uheldig!!!!!
  • #1   12. sep 2008 Uhh.. Håber godt nok osse at det snart går over, det er da træls og uheldigt.

  • #2   12. sep 2008 for det første er det self ærgeligt, men ondt i ryggen er ikke verdens undergang..

    for det andet har hesten kun GODT af at bevæge sig, når den har ondt i ryggen, for ikke at blive stiv..

    og i stedet for bare at lade hende stå, så træk ture med hende, i bakker, hvor hun går opad, så hun får løftet ryggen og strukket den ud.. Longer hende med indspænding, så ryggen kommer op på hende og bliver strukket..


  • #3   12. sep 2008 Hun står bestemt heller ikke stille da hun jo er en traver som synes hun altid skal løbe.... Der kommer så også to nye heste ud i flokken i dag og så meget synes jeg heller ikke hun skal løbe... Hun er så slet ikke til at longere lige nu... De måtte simpelthen opgi i går for hun vil slet ikke gå rundt

  • #4   12. sep 2008 okay.. hvis det er så slemt, ville jeg nok få en dyrlæge til at kigge på det..



  • #5   12. sep 2008 Det var også derfor vi lige ville se hvordan hun får det her weekenden over når hun så ikke bliver brugt og ellers ringe efter dyrlægen for så ondt skal hun selvfølgelig ikke have

  • #6   12. sep 2008 okay.. det synes jeg lyder meget fornuftigt..
    du kan evt. også massere hende lidt


  • #7   12. sep 2008 jeg ville kontakte kioprakter.. vi har lige været afsted med vores pony.. har fået øvelser med hjem. det er som at få en ny pony med hejm efter sådan en omgang, de penge gir jeg gerne ud. for os har det hjulpet..


  • #8   12. sep 2008 har i tjekket om sadlen ligger ordentligt

  • #9   12. sep 2008 Altså hendes sadel er ikke købt til hende... Det er en vi låner så den er selvfølgelig ikke tilpasset til hende... Men jeg synes ikke den ligger så dårligt på hende... Men hvis det er sadlen så burde hun jo også få det bedre med et par fridage....

    Vi har også snakket om både hestemassør eller kiropraktor og selvfølgelig dyrlæge.... Det kommer lidt an på hvordan hun har det efter weekenden


Kommentér på:
Mega uheldig!!!!!

Annonce