2.045 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

nogle der mangler gård katte? nogle der mangler gård katte?

hej nu står vi desværre i den situation at min mor ik kan tåle kat og vi derfor skal af med vores 5 killinger og en ung mor smiley så hvis der er nogen der mangler 6 dejlige katte til at jage mus og rotter eller bare til hygge så skriv! de er alle vant til hun og kanin og vildt søde smiley vi levere gerne og de gives væk så hurgtigt som muglig smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogle der mangler gård katte?
  • #1   16. aug 2012 Lav en annoncen på www.guloggratis.dk - der burde det da være muligt at finde nogen smiley .

• #2   16. aug 2012 har jeg prøvet men der er simpelthen for mange der bortgiver katte lige nu så nu ville jeg lige prøve her smiley

• #3   16. aug 2012 dba.dk - Der sælger jeg killinger, og efter 3-4 dage plejer jeg at have solgt ud ;o)

• #4   16. aug 2012 Hvor i landet? Jeg har altid plads til katte, bor på landet på en gård (;

• #5   16. aug 2012 tak smiley

• #6   16. aug 2012 det er i kolding men hvis det ik er for langt kan vi fint komme med dem smiley

• #7   16. aug 2012 Måske de var bedre tjent med aflivning end at skulle gå for lud og koldt vand på en gård! Skal de så bare rende rundt dér og avle flere og flere uønskede killinger, være sultne og syge? Det er nemlig skæbnen for langt de fleste gårdkatte...

• #8   16. aug 2012 ja hvis de ikke får mad? og det håber jeg da de gør der hvor de kommer hen. de skal ihvertfald have chancen..

• #9   16. aug 2012 Mine stald/gårdkatte lever nu ret godt. De er nyder et frit liv, Er super kælne og får deres gode mad, både god kattekost og madrester fra køkkenet.

Og tilgengæld holder de min stald fri af mus og rotter. rigtig godt samarbejde smiley

• #10   16. aug 2012 Finder du så også et sted hvor de bliver neutraliseret og passet med dyrlæge? For man skulle synes det var de færreste mennesker der ville ofre så mange tusinde kroner på et kuld katte i deres stald.

• #11   16. aug 2012 Louise Ø: Jeg siger ikke at der ikke findes staldkatte der har det godt. Har selv min hest opstaldet et sted hvor kattene alle er neutraliserede og passes med foder og dyrlæge. Men langt de fleste gårdkatte lever stadig et elendigt liv hvor de bare er indavlede fødemaskiner der går for lud og koldt vand.
    Jeg er bare træt af at folk ikke snart forstår at tage ansvar og neutralisere deres katte. Der er SÅ mange uønskede killinger rundt omkring og jeg personligt ofrer både masser af tid og penge hvert år på at redde killinger som folk bare har kylet ud eller lign fordi de ikke gider tage et ansvar.

• #13   16. aug 2012 Vores stald katte er alle streilreserrt og øremærket. Passet med dyrlæge og foder. Bor ved 6862 tistrup

• #14   17. aug 2012 Vil det så sige Stald Thyras at du vil ofre penge på at neutralisere et helt kuld killinger? Det synes jeg er beundringsværdigt!

• #15   17. aug 2012 vores staldkatte er kastreret og sterrilliseret og får både det dyre tørfoder samt dåser og har bløde kattesenge i stalden og på loftet samt kattelem i stalddøren, synes de har et super godt liv, så nej ikke alle staldkatte har det dårligt, der er mange der gerne vil give og ofre tid og penge på staldkatte. v

• #16   17. aug 2012 Der er noget der hedder rabat ved min dyrlæge, når der kommer mere en 4 katte. Og har et kuld killingere selv pt som skal have det gott,
    Jeg ofre gerne penge på mine dyr, jeg gider eller ikke uønskede killingere, derfor tager jeg ansvar for få det gjort, plus katte der er det bliver mest hjemme de strejfer ikke omkring så meget smiley

• #17   17. aug 2012 Ja som jeg allerede har sagt en gang, så er det ikke alle staldkatte der har det skidt. Og jeg undskylder hvis nogen har følt sig truffet. Jeg ved godt at dyrlægen giver rabat ved flere katte, men det er trods alt stadig mange penge når det er 6 katte.
    Så kunne jeg egentlig bare være nysgerrig for at vide, hvordan du har fået et kuld killinger, når alle dine katte er neutraliseret?

Og så var meningen med min første indlæg egentlig bare at få folk til at tænke sig lidt om og tage ansvar for de dyr de har anskaffet. Synes det lugter langt væk af nogen der er blevet træt af deres kat, fordi den lige pludselig har fået killinger og jeg er bare så træt af folk der forærer deres dyr væk til hvem som helst fordi de ikke har tænkt sig om inden anskaffelse.

• #18   18. aug 2012 De sidste 2 gange jeg har kigget efter hest til min kæreste har der vært killingere der bare skulle aflives og så har jeg taget dem med hjem, min killingere Har deres eget rum, med legetøj katte ting og alt for de små skal have det sjovt smiley

• #19   18. aug 2012 trænger lige til denne her igen:
    "2 årigt barn bortgives - helst til blivende hjem.
    Sød og rar, stort set renlig, bortgives da vi netop har hentet en hundehvalp, og er bange for at barnet bider hvalpen"

Kommentér på:
nogle der mangler gård katte?

Annonce