395 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Besøg ved min gamle hest Besøg ved min gamle hest

Jeg er den type der holder meget af at følge min gamle hest. Han blev solgt for 4 år siden(ejede ham fra han var 6 til han blev 12), og jeg har savnet ham lige siden.
Jeg så heldig at den nye ejer, bliver glad for at jeg spørger til hvordan det går med ham og gerne vil besøge ham.
Idag var jeg så oppe og se til den bette mand, på hans nye opstaldningssted. Og hold da op en velkomst. smiley
Han stod med hovedet over ledet og vrinskede efter mig, så snart jeg kom ind på folden fik jeg et kærligt puf og han nulrede min trøje, mine hænder.. ja selv mit hår fik lige en tur smiley
Blev så glad for at se ham i så god en stand og i det skønne humør som jeg kan huske fra da jeg selv havde ham. Fik helt tårer i øjnene.
Elsker sq den bette fyr af hele mit hjerte smiley

Bare lige et glædes-indlæg herfra smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Besøg ved min gamle hest
  • #1   8. aug 2012 Jeg er bare meget imponeret over at den lille fyr stadig kan kende mig. Han har mødt RIGTIG mange mennesker efter jeg solgte ham. Men det er tydeligt at han ved hvem jeg er, og jeg bare kommer for at snakke på folden og ikke kræver noget af ham

• #2   8. aug 2012 Day Dreamer .
    Der er jo forskel på grundlaget for salget af hesten. Nogle sælger bare for at komme af med hesten, andre(som mig) fordi man ikke længere har råd til den.

• #3   8. aug 2012 Ej hvor dejligt smiley

Jeg mailer også billeder til gamle ejer, af Merlin, hvor jeg skriver en opdatering ved smiley
    Ham har jeg haft i 7 år, og ejeren er glad for, at høre hvordan det går med ham. Hvis vi er samme sted, kommer hun også lige og ser ham.

• #4   8. aug 2012 Jeg har også kontaktet Maggies tidligere ejer (Skrev en sms, efter jeg længe havde ledt efter hende. Havde så fået nummeret af en tidligere staldpige på stedet.) og jeg skrev og spurgte om hun havde lyst til at fortælle om hende, og om hun havde lyst til at høre lidt om hvordan det gik, men fik bare svaret "Ingen interesse.". Skrev så efterfølgende med staldpigen, og fik at vide at hun var blev misforstået en del, og de havde opgivet hende. Ikke særlig rart at vide smiley

Lukinas tidligere ejer kender jeg rigtig godt, og hun har været og besøge os et par gange, og er meget interesseret i både Lukina og hendes føl smiley

• #5   8. aug 2012 Det var meget hårdt, og savner ham som sagt rigtig meget. Jeg håber også meget at jeg har en mulighed for at blive hans sidste ejer smiley

• #7   8. aug 2012 Nej det er aldrig rart at vide at ens hest ikke har haft det godt. Men hun ser nu meget glad ud ved dig, så du kan bare være glad for at du har reddet hende smiley

• #8   8. aug 2012 Luna & Bettemus smiley

Jeg var nødt til at sælge ham, da jeg pga studier ikke havde tiden til at passe ham som han fortjener. Derfor valgte jeg at sælge ham til nogle rigtig søde mennesker smiley Jeg har tænkt mange gange at det var dumt og jeg nok godt kunne have fået det til at fungere. Men på det tidspunkt tænkte jeg på hestens bedste, og traf et valg ud fra det.

• #9   8. aug 2012 Ja, men desværre er det snart slut, da hun nok skal aflives. Rigtig hårdt, men det er for hendes bedste smiley Kommer til at savne hende rigtig meget, hverdagen bliver bare ikke den samme..

• #11   8. aug 2012 ~ Le Coeur ~
    Ja det bliver hårdt at sige farvel, men som du selv siger er det for hendes eget bedste. Så må man være stærk for hestens skyld.

Luna & Bettemus smiley
    Jeg tudede også en hel uge efter! Men så snart vi fandt ud af at jeg gerne må besøge ham, så er der ingen problemer.
    Det er så god en ejer at hun har valgt at pensionere ham i en alder af 16, og bruger ham til enkelte skovture engang imellem. Så nu er han bare en hyggehest, og det lyser ud af ham at han nyder det. smiley

• #13   8. aug 2012 Det varmer også mit hjerte rigtig meget at vide han er i kyndige hænder smiley Han er jo min lille dreng endnu

Kommentér på:
Besøg ved min gamle hest

Annonce