{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Efterskole eller ikke?? {{forumTopicSubject}}

Hej Hg!:-)
Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig!
Jeg har det problem at jeg ikke ved om jeg vil på efterskole?
Og hvis jeg så skulle på efterskole, skulle det så være i 9. eller i 10.?
Er der nogle der kan anbefale en god efterskole, hvor man må medbringe egen hest?:-) Og til dem der har været på efterskole, hvad syntes i om det?:-)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterskole eller ikke??
  • #1   7. aug 2012 Hvis jeg havde muligheden ville jeg helt klart tage på efterskole igen, jeg var sidste år i tiende smiley Jeg ved ikke om det skulle være 9. Eller 10. Men for mit vedkommende var 10. Et slappe-af-år, for hvis du fx ville på gym så kigger de jo kun på din 9. Klasses eksamen. Men det kommer nok også an på hvor du går smiley
    Jeg gik på Vittrup efterskole ved Løkken, hvor stalden, ridehallen osv. Var lige på den anden side af vejen smiley
    Men det er jo bare fedt at være på efterskole, og jeg savner det rigtig meget! smiley

• #2   7. aug 2012 Jeg skal på Aalestrup naturefterskolen på søndag, og glæder mig helt vildt smiley
    For bare et år siden var jeg 100% sikker på at jeg aldrig ville på efterskole, men det må jeg nok sige at det har ændret sig!
    Jeg skal nu her i 9. Da jeg så kan komme hurtigere videre til gymnasiet smiley
    ANE har en halv, to udendørs ridebane, adgang til rideskolens hal, som ligger ca 500 m derfra, vandspiltov, solarie, over 45 bokse ( de er ved at bygge nye ) og meget meget mere smiley
    Kan ikke sige andet end at jeg bare glæder mig helt vildt! d;

• #3   7. aug 2012 Jeg står med det samme problem! Jeg vil gerne og så alligevel ikke...Jeg har ikke min egen hest, men hvis jeg skal på efterskole vil jeg gerne stadig have med heste at gøre udover i weekenderne smiley Det er også svært for mi for min far er efterskole lærer, så lige så snart jeg har fundet en efterskole jeg gerne vil gå på, må jeg ikke for den er dårlig, eller alt muligt andet! Hvor langt vil du væk på efterskole? Altså i Nordjylland er der: Vittrup, Bisnapgård og Ranum. Ellers Silkeborg eller baunehøj efter skole smiley

• #4   7. aug 2012 *AAHR*Karoline fedt vi har også snakket om jeg skal gå der når jeg skal i efterskole da min fætter har gået der og anbefalet det:D

• #5   7. aug 2012 vil bare lige sige ikke fordi Vittrup efterskole er dårlig men de har taget ufattlige mange penge fra os fordi de mener at vi lånte penge fordi min søster var syg og så har vi ikke betalt dem tilbage og sådan noget pis og også noget med rideskole heste som vi åbenbart skulle betale mere for efter hun byttet hest altså hvis jeg var dig ville jeg ikke vælge dem da det ligså godt kan ske for jer men ja og vil nu synes du skull tag på efterskole i 10 klasse så har det afslappet år smiley

• #6   7. aug 2012 Jeg vil anbefale dig at tage på efterskole i 10! smiley

Jeg skal selv her til 2013 og kan klart anbefale Tronsø skolen.
    Min søster gik der og har ikke noget negativt derfra!

Du kan evt. kigge på deres hjemmeside Tronsoeskolen.dk

• #7   7. aug 2012 Tusind tak for alle svarene! Jeg syntes at Vittrup nok bliver lidt for langt væk.. Nogen der har gået på Vestbirk eller Blidstrup eller kender noget om dem?:-)

• #8   7. aug 2012 Jeps, den er nemlig rigtig god!
    Du må gerne skrive og spørge mig i løbet af året, hvis du har nogle spørgsmål til den smiley
    Og så kom da hen og kig til ny elev dag! smiley
    Der er alle mulige bonusser ved den fx er en af lærerne formand for ung i dv, og min kontaktlærer sidder også i en form for bestyrelse i ung i dv smiley
    Og så er husene bare mega hyggelige!

I starten var jeg også sådan lidt, bange for at sove med andre, bange for at jeg skulle få hjem ve og alt muligt, men er kommet helt over det, og nu glæder jeg mig bare!

• #9   7. aug 2012 Jeg har ikke selv vært på efterskole som den eneste i min familie, men jeg måtte ikke, ;( men jeg ville gerne, men tog 9 i folkeskolen, efter det søgte jeg ind på min uddannelse, grindsted landbrugs skole som ligger sammen med tronsøskolen, super lækkert sted, dog bryder jeg mig ikke og berideren/underviseren, men hestene ar det pisse dejligt det er et paradise smiley jeg nød det virkeligt smiley

Kommentér på:
Efterskole eller ikke??

Annonce