Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rønnede Hestehandler??
  • #1   4. aug 2012 Han sælger hestene dyrere end hvad han køber dem for, men på den anden side er det en af de bedre hestehandlere smiley

• #2   4. aug 2012 ok tak smiley

• #3   4. aug 2012 det ved jeg godt men om det var meget dyrere smiley

• #4   4. aug 2012 ja smiley

• #5   4. aug 2012 Hvis det er torben hestehandler, så hold dig laaaaangt væk, han snyder med alt ! Papir osv . Sælger heste Der ikke kan gå som ridehest begrund af f.eks den ben osv . Har været derude så manger gange og må skynde mig væk igen efter ikke det længe for kan simpelhent ikke holder det ud! Ryster og bliver så ked af hestenes vegne smiley

• #6   4. aug 2012 tak smiley synes de fleste heste så godt ud men der var et par stykker hvor jeg havde det på samme måde som dig (Anja Andersen. .)

• #7   4. aug 2012 Fia Lynge Hermann!:-) .: hvilken pony er det? smiley

• #8   4. aug 2012 ok smiley har lige læst det..

• #10   4. aug 2012 Som ved alle andre hestehandler skal du ha øjne i nakken. Sørg for et dyrlæge tjek inden køb.

• #11   4. aug 2012 Jeg har været i praktik nogle gange hos Torben, og jeg synes hestene har det helt fint derude smiley og nogle af hestene, er f*ndme lækre!

• #12   4. aug 2012 torben er en super sød og behagelig mand, min veninde rider for ham og vi har købt Baloo af ham! og hvis der er den mindste smule kan du komme retur med dem! de har det godt hestene, og det er super dejlige mennekser derude fra smiley

• #13   4. aug 2012 du kan kigge på hand hjemmeside www.dkhorses.com
    jeg synes han er ret fair, men gjorde også en meget fair handel med ham

• #14   4. aug 2012 Ja hestene har det godt derude og har store bokse osv. Men man skal virkelig kunne finde ud af at kigge ordentlig på hestene, f. Eks min veninde red en fin hopped derude de ville sælge som tide hest, men det havde så stejl en hov at benet fik forover og det var de ligeglad med og solgte den som ridehest og den fik og snublede hele tiden fordi den ikke kunne gå ordentlig på det ben, og den blevet solgt få dage efter jeg så den da den lige var kommet, og Kender nogle Der solgte en gammel sort pony til ham uden stamtarvle osv , og pluselig en uge efter stod den ked fuld stamtarvle og hele lortet på Hans hjemme side, han Snyder dem han kan komme til det .

• #16   4. aug 2012 hvis du køber en hest derudefra, så sørg for at få din egen dyrlæge til at tjekke den godt igennem, så du ved hvad det er du køber... men det vil jeg nu råde dig til uanset hvor du handler hest fra

• #17   4. aug 2012 Som mange andre siger, så er det dit ansvar at tjekke hesten inden køb. Nu skal man jo også lige huske at Torben måske ikke får alt at vide når han køber en hest, så ofte kan det jo være at han slet ikke ved at en hest er erklæret uegnet som ridehest.

Selvfølgelig sælger han hestene dyrere end han køber dem. Det gør en hestehandler - det er sådan han overlever...

Jeg kender en del der har købt heste derude - og vi snakker mange heste. Som regel har det været super skønne og gode heste, men der har også været nogle imellem, der ikke levede op til det han sagde. Men han har som regel været flink at tage hesten igen.

At en hest er 20 cm lavere end han har sagt, er da køberens egen fejl. Det kan da ses med det blotte øje - man skal jo altså ikke stole på alt hvad en hestehandler siger. Men sådan er det også med private. Husk at mange af hans heste kommer fra private, der hurtigt vil af med dem, og måske pynter lidt på sandheden for at få ham til at købe dem...

Det er 100% købers eget ansvar at få handelsundersøgt og evt. røntgenfotograferet en hest inden køb!

• #18   4. aug 2012 Man skal osse tænke på at hvis ikke han tjente på hestene hvorfor i alverden skulle han så købe og sælge?? Han fodrer jo osse på dem i den periode, det er da ikke for sjov, samt det er da ikke altid at han får dem solgt sådan, lige med det samme.. Der kan gå en rum tid.
    Jeg kender så kun til gode erfaringer med at handle med ham, men selvfølgelig er der sikkert osse dårlige, ligesom ved private handler.
    Men når man tænker hestehandler, så er det da et af de bedre steder... Hos Torben.

• #19   4. aug 2012 Jeg vil også tilføje, at skulle jeg ud og købe hest en dag igen, så tager jeg gerne forbi Torben.

Desuden står man meget bedre, hvis der skulle være ballade i forhold til hvis man handler privat!

• #20   9. aug 2012 Han tænker kun på penge, glad for jeg ikke handle med ham alligevel.
    Hesten havde et sår ved gjord lejet og øjenbetændelse.

Kommentér på:
Rønnede Hestehandler??

Annonce