{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Er blevet hestevisker.. {{forumTopicSubject}}

Tror snart jeg driver min mor til vanvid smiley

For 2 uger siden købte min mor to islændere, og den ene har engang hængt fast med hovedet i boksen, så de har haft meget svært ved at komme tæt på dens hoved. Og de to gange min mor har redet den har hun måtte skille hovedtøjet af for at lukke den i nakken på den. Så her idag da jeg var ude for at hilse på den i boksen gik der en halv time så kunne jeg stå og nusse den på ørene, klø den i pandelokken og bare 'holde fast' rundt om ørene på den. Det var lige så min mor måtte tage et billede smiley

Hæhæ, hvad skulle hun dog gøre uden mig smiley

Hvad har i lavet idag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er blevet hestevisker..
  • #2   1. jul 2012 Hehe, den slags er altid sjovt (;

Jeg har været i Djurs Sommerland med min familie, det er ret kedeligt når
    Man er gravid skal jeg hilse at sige (;

• #3   1. jul 2012 Sandra
    Det var ironi smiley

• #4   1. jul 2012 Har været på arbejde i næsten sovende tilstand efter en nat med kun 4-5 timers søvn fordi jeg kom for sent i seng og fordi jeg skulle hente min lillebror i byen kl 4 i nat og så ikke kunne falde i søvn igen, så dagen startede lidt skidt men så kom jeg hjem til hestene og kunne hygge lidt om dem, det er nu så dejligt afstressende. Nu kan jeg også komme til "min" nye ismule Askur og kunne trække ham rundt på folden lige så stille, hvilket jeg ikke havde regnet med allerede at kunne da han var noget sky og mistænksom overfor mennesker da han kom her hjem fredag, men Baldi har haft utrolig god indflydelse på ham så det jo bare skønt (:

• #5   1. jul 2012 fedt for jer . tid er en dyd når man har med heste at gøre der har problemer,

jeg har været på Bregentved dyreskue i dag med min hest Canyon, som jeg har overtaget efter hun har været misrygtet, så hun har et stort tillids problem, Hun var med i et show med adfærds terapeut Truls Vallø. Han er ellers en behalig mand der ved hvad han laver.

• #6   1. jul 2012 Jeg har fået set min overskønne hest og redet for første gang UDEN underviser.. Altså 3 gang, for løse tøjler og hun var SÅ fin til sidst og gik så dejlig rolig.. Mmmmmmmmh smiley

Deeejligt at høre..! smiley

• #7   1. jul 2012 Ører kan være svære. Min kunne ikke lide at få fluemaske på.

Spurgte hende hvorfor, og fik vist et billede af mig, der fumlede rundt med fingrene deroppe, meget uhyggeligt. Jeg skulle gå direkte frem med fingrene, få det overstået. smiley

Det gjorde jeg, og hesten, som plejer at rykke sig lidt skræmt tilbage, stod bomstille .:)

• #8   1. jul 2012 Jeg startede dagen, med at ride en lille hyggelig, meget regnfuld, tur på gamle-hesten, hvor hystaden var med for første gang i snor! smiley Totalt lykke, men meget våd mig!!

Kommentér på:
Er blevet hestevisker..

Annonce