Eks-kæresten :/ {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen
Jeg har en feks kæreste, som jeg selvfølgelig ikke vil glemme helt men som gernre skal lidt ud af mit liv, da han blander sig i alt jeg laver..
Nå,, jeg var så´i byen igår og møder nogle fyre og danser lidt med dem osv.. Så idag finder jeg ud af, de har en eller anden forbindelse til min eks.. Så han vidste pludselig ALT jeg lavede den aften
Det er desværre ikke første gang ..
Helt ærligt.. har sagt til ham at han kan være ligeglad, da det var ham der slog op, og ham der egentlig ikke vil mer.. Så kan ikk se hvorfor han gør et stort nummer ud af det?? For han vil hverken ses eller snakke med mig, uden han vil skændes
Kan i hjælpe
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
feb 2007
Følger: 141 Følgere: 193 Heste: 9 Emner: 99 Svar: 202
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
feb 2007
jan 2007
Følger: 73 Følgere: 102 Heste: 2 Emner: 58 Svar: 640
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 16 Heste: 8 Emner: 127 Svar: 725
Det er nok lettere sagt end gjort, men det lyder til at han prøver at styrer dit liv, ved at snage i alt hvad du laver.
feb 2007
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.374
jan 2007
Følger: 51 Følgere: 151 Heste: 9 Emner: 48 Svar: 6.181
Et tilhold får du ikke bare lige.
Hvad gør at du ikke vil cutte al kontakt til ham..?
jan 2007
Følger: 73 Følgere: 102 Heste: 2 Emner: 58 Svar: 640
Jeg skal gerne indrømme at jeg intet ved om det, men det var blot et forslag.
feb 2007
Jannie.. han har været min første kæreste.. som jeg har kunne stole på mth sex.. efter noget der skete i min fortid. så han betyder rigtig meget for mig.. men selvfølgelig har det ændret sig rigtig meget nu.. eftersom han er sådan
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 40
Du må være helt "kold", og selv om du stadig sikkert har følelser for ham, så må du "sluge" dem, Jeg vil anbefale dig at finde nye steder at gå i byen, måske prøve en anden by, finde sport/fritidsinteresser, som du kan bruge tid på. Så vil du lettere kunne komme videre med dit liv.
Pøj, pøj
feb 2007
Tusind tak for din forklaring på det.. Tror 100% du har ret, med hvordan man ser det fra hans side.. Han vil jo hvor han skal trykke så det gør ondt på mig ..
Jeg vil prøve de ting du skriver..og håber de vil fungere
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 3.551
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 40
Hun er jo netop ikke helt ligeglad, det kan man ikke være over for en man har holdt af, det er jo det, der er problemet, vi knytter os jo til dem vi holder af, selv om den ene part pludselig mister lysten eller kærligheden til en, så kan man jo ikke bare selv slukke for det, som at trykke på en kontakt. At det så er den første kæreste er ikke bedre, den første kærlighed er altid noget man vil huske på, og selv om man har indset, at man ikke skal være sammen resten af livet, så vil der altid en lille bid tilbage lige meget hvor mange kærester man får efterfølgende.
Den bedste måde at komme videre på, er at "fylde" den tomhed ud med noget, er man mutters alene, så går det ofte galt, så man skal virkelig "vride armen om" på sig selv, og søge ud og væk fra de daglige rytmer, man havde med kæresten, for så vil man ikke lægge mærke til at den ene part mangler, det kan være hvad som helst, bare man får noget positivt istedet. Når man har været ude af et forhold, og den anden part pludselig dukker op, så er det netop den samme følelse af tomhed, der har ramt, og denne pludselige opsøgen kan ende katastrofalt, da der altid dukker gamle ufine ting op, og man vil aldrig ophøre med at skændes, derfor er brudet sket. Så spil "hård" opsøg ALDRIG den anden part igen, det giver kun flere "knubs på sjælen".
HUSK, nyd livet, mens I har det, og behandl andre, som I selv gerne vil behandles.
Så kan livet være meget bedre. ;o)
Eks-kæresten :/