{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

dumme hund stikker af.. :( xD {{forumTopicSubject}}

Haha..

Jeg tog afsted her klokken 4 i eftermiddags til kor og er derfor først lige kommet hjem. Min mor skulle til Jasmin klokken kvart over 6, så hun har vel kørt klokken lidt i 6.

Anton er vores gamle 20-årige hund som efterhånden er blind, døv og har gigt, så selvom vejret er rigtig godt ligger han gerne i sofaen og hygger, hvis det bliver for varmt.

I dag har min mor så slået græs og har derfor haft hegn oppe. I det hun går får hun hurtigt lige sat hegnet op og lukker terasse døren og smutter. Vi er vant til at Anton ALTID render ind fra haven når han kan høre vores nøgler og vi går derfor uden at tjekke, da han jo altid er inde. Denne gang har den lumskebums bare lagt et gemt sted og nydt solen, så når han kan se han ikke kan komme ind og man finder ud af at hegnet ikke er sat op helt korrekt.. Hvad gør man så?

Tjo.... man tager sig sin egen lille tisse-skide tur.

Jeg kommer så hjem her og ude på parkeringspladsen ligger min dumme kat selfølgelig og flyder, så jeg vælger at tage ham med ind når jeg nu alligevel går forbi ham. Pludselig kan jeg bare høre der kommer noget STYRTENDE i fuld løb bag mig. Hvad finder jeg?

MIN HUND!

Altså... smiley Han har gjort det nogle få gange før - men det er så lang tid siden, og så kommer han altid efter et par timer og er glad fordi han har fået skidt og tisset og selv gået sig en tur i skoven.(For omkring en 5 år siden kunne vi lukke ham ud og så tog han sig selv en luftetur i parken på en 10 minutter og kom hjem igen.)

Den skøre gamle hund altså... smiley

men jo jo... Han kommer hjem super glad og frisk. Så snart skal vi nyde en chokolade.. (Eller rettere mig.. Piner ham... Så mens jeg får en goooood stor portion youghurt chokolade får han kun en lille skefuld fordi han har været så fræk at stikke af...)

Haha smiley

Andre som har sære dyr som godt kan tage på vandreture selv af og til? smiley

INGEN kommentarer til det ang. chokolade. smiley Nu har vi haft ham i 15 år, og har fået chokolade hver uge og har aldrig været syg. Han er spansk gadekrydser, så han er vant til at rende i skraldespande og selv finde det der nu kan spise. Chokolade er skadeligt i store mængder eller til hunde som slet ikke er vant til det. Anton har været vant til det siden han var lille og ikke hos mor længere.)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dumme hund stikker af.. :( xD
  • #2   20. jun 2012 haha han har da hygget sig den hund. tihi
    vores gamle hund løb nu aldrig været, vi havde ham nok i 14 år, og han har kun ganske få gange været løbet uden for ejendommen, det har kun været når der har været en tiltrækkende tævepå den anden side af grøften, men han vidste godt han ikk måtte, så når vi råbte kom han pænt tilbage med halen mellem benene, og et uskyldigt blik..
    men ellers gik han rundt på hele gården, og vores mark, og boede i stalden, sammen med kattene, de sov alle sammen i hans kurve, en under hovedet af hunden, en på ryggen af hunden, og en kat ved maven af hunden. haha

• #3   20. jun 2012 haha det minder om vores gamle hund inden vi satte hegn op xD han gik også sine egne ture og kom glad hjem efter en halv time - men efter vi fik hubert måtte det til at stoppe så Hubert ikke lærte det ..

• #4   20. jun 2012 Haha... Jamen det er godt der er andre end os som har nogle hunde som hygger sig og tager på vandreture.. smiley Godt nok er Anton både halv døv og blind og har gigt, men det kan man på ingen måde se når han kommer sådan logrende i fuld løb.. smiley Haha smiley

- Men da også dejligt man har en hund som dig, Pernille... Sådan er Anton desværre ikke. Er der en tæve er der KUN den tæve, vi findes ikke.. Haha smiley Men hvor sødt han kommer sådan tilbage smiley

-Haha smiley

• #5   20. jun 2012 tro mig vi har også haft fat i ham de første par gange han gjorde det..
    men nu var buller ikk normal.. da vi fik ham som 9 måneders fordi han bare skulle have været aflivet, havde han aldrig lært og gø.. og han lærte det aldrig sådan rigtigt, han gøede kun hvis han drømte eller kattene slås i hans kasse, eller pev/hyldt han ligesom en husky, især når min far kom hjem fra arbejde og indtil han kom ud efter han havde fået hans kaffe, eller når min mor slukkede emhætten om aften så hyldte han også, for så var der jo snart mad, og det samme lørdag morgen gjorde han det også indtil min far kom ud og snakkede med ham

Kommentér på:
dumme hund stikker af.. :( xD

Annonce