{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

ARGH!! Disse dumme dage!! {{forumTopicSubject}}

Kender i det hvor det endelig lige går godt? Og så BANG!!
Så er alt noget Crab.

Lobke er jo igan med at blive bidløs.. Det går så godt, og jeg er stolt!
13 år, stikker af på S-kandar... Og nu bidløs på under 3 ugers ridning.. smiley

Men, men, MEN; selvfølgelig er hun da angrebet af svamp! En anden hest i stalden har smittet hende.. smiley
Der er bestilt halløjsa mod svamp..
Hun ligner en kinesisk hårløs hund på inderlårene...
Nogle der har erfaring med Dette? Har aldrig oplevet det i mine 10-11 år i hesteverden.

Hvor længe tager det om at gå væk fra 1 dag i behandling?
Tænker det tager lang tid når hun er så hårdt angrebet?
Har simpelthen lyst til at Grave mig ned disse dage.. smiley
Alt erfaring og råd søges!
På forhånd tak! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH!! Disse dumme dage!!
  • #1   24. feb 2016 Altså hvis det er en trøst så havde jeg en periode sidste vinter der forløb ca sådan her :

Først ringorm, så dyre behandlingere mod det med vask og vaske alt udstyr og dækkener og boksen. Sådan forsatte det LÆNGE.

Så hudbetændelse, som han måtte have antibiotika for.

Så allergisk reaktion på antibitokta for som han måtte have binyrebarkhormon creme for.

Så fik han svamp på ryggen og alt pels fald af i totter, behandling med sporal d shampoo, vask vask vask, inkl alt udstyr og boks og undgå smitte til andre

Så fik han lus i så svær grad at alverdens behandlingere ikke hjalp og inden længe havde hele stalden det. Så han blev klippet og fik Flusa i nakken til mange penge.

Så kom ringormen tilbage og jeg havde lyst til at grave mig langt langt ned.

Så blev det endelig bedre alt sammen, men så opdagede jeg han havde fået muk i koderne og inden længe havde han white line deseares i hovene ( en svampe sygdom som får hoven til at smuldre ). Det er nu et år siden jeg opdagede WLD og først nu er vi efter adskillige håbløse behandlinger og mange mange smed besøg, nået så langt at jeg kan se en ende på det.

Såååå jo det kender jeg alt alt alt for godt.

Det bedste mod svamp er imaverol eller sporal D shampoo

Kommentér på:
ARGH!! Disse dumme dage!!

Annonce