11. sep 2007 Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Dejlige forældre :D {{forumTopicSubject}}
Kender i det når man ind imellem syntes ens forældre er vældigt dejlige, søde og gavmilde og forkæler en lidt evt. ?
Jeg har sagt ja til at tage min part idag selvom jeg egentligt er hjemme ved mine forældre. Dvs. jeg skulle tage toget kl. 19:30 da det en time tidligere var aflyst. Også først hjemme kl. 8 også skulle jeg så klæde om, cykle ud til Zolo - taget 20min at cykle.
Skulle så have været blevet hjemme ved mig selv fordi jeg skal springe imorgen kl. halv ti og kan ikke nå der ud til fra mine forældre med mindre jeg tager ret tidligt hjemme fra pga. det skal være med bus ( tager 1½ time med bussen..... )
Istedet for så sagde mine forældre at jeg da bare kunne spise med nu og tage bilen når vi havde spist og imorgen kunne jeg også tage den og have den hele dagen.
Skal man lige kører min mor på arbejde kl. halv seks om morgenen, men det går - kan bare gå hjem i seng igen x). Skal også lige hente hende igen kl. 5 men det kan sagtens nås.
wee Dejlige forældre! Mine svigerforældre er lige så - låner ofte deres bil ( de har 2 ) nogle gange i flere dage.
aug 2006
Følger: 42 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 1.710
Kender det godt, er selv rigtig forkælet. Min mor og jeg deler interesseren for heste, så hun er altid med ude ved Valentino og nusse om ham, og ind imellem rider hun ham også :-D. får tit ting af hende, hvis hun synes jeg mangler det.
Min far og jeg deler interesseren for ishockey, så hver vinter får jeg VIP til hver ishockey kamp i vojens, da han arbejder for nogle af sponsorerne :i. Derudover giver han mig tit småting - forkæler mig tit med is
Mine forældre er ikke skilt, aner ikke hvordan jeg skal klare mig næste år, når jeg skal flytte langt væk :p. kommer virkelig til at savne dem (:
maj 2008
Følger: 73 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 932
apr 2007
Følger: 96 Følgere: 110 Heste: 4 Emner: 443 Svar: 8.280
Det er bare skønnowitch med bil !
Min søster og hendes kæreste er på ferie og hun har ladet mig låne hendes bil i mellemtiden - merci, søs!
mar 2011
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 3 Emner: 10 Svar: 61
Mine forældre har lige købt en pony til mig!:) Det havde jeg aldrig nogensinde troet, at det ville ske for mig:))
mar 2006
Følger: 136 Følgere: 142 Heste: 4 Emner: 316 Svar: 3.198
Jeg må nu også låne min mors bil når hun skal et eller andet ( hun rejser i forbindelse med sit arbejde )
Min søster og jeg har også fået at vide at vi hver får 10.000 kr fordi min stedfar har givet hans søn 10.000 kr til en bil - det skal jo være lige for alle
Dejlige forældre :D