{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Nyt design på vej?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har bruger på både, heste-, hunde- og gnavergalleri og fik en ordenlig overraskelse da jeg idag kom ind på gnavergalleri. De har fået et nyt design, der efter min mening er helt forfærdeligt, utrolig uoverskueligt og ligner noget fra et useriøst forum eller et rejseselskab.

Er det nogen der ved om der er noget lignende på vej til hestegalleri? Så tror jeg nok jeg er færdig med at bruge nogen af gallerierne smiley

kig evt. Gnavergalleri.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt design på vej??
  • #1   24. maj 2012 Det har været på vej længe smiley Cykel, lastbil og andre gallerier har haft det et stykke tid smiley

• #2   24. maj 2012 Øv, øv, øv, øv!!

• #3   24. maj 2012 Ja, det kommer også på HG.
    Jeg har før brugt kattegalleri, men der er det nye design kommet - og jeg kan simpelthen ikke vænne mig til det.. Troede sådan set, at hvis jeg bare brugte det et par dage, ville det blive ok - men nej. Det er simpelthen bare for ringe lavet.
    "Nye hændelser" fungerer overhovedet ikke.
    Jeg tror heller ikke jeg fortsætter med at være så meget på HG som jeg er nu. Måske skifter jeg bare helt over og bruger kun hestenettet istedet..

• #4   24. maj 2012 syntes også det er for rodet, og for uoverskueligt.. smiley

• #5   24. maj 2012 Ja, hvis det ikke fungere, så er det noget skidt...

Man skal jo selvfølgelig give det en chance, men det er bare alfa og omega at det virker.. Det er jo ved at noget tid siden, de indrullede det på de første gallerier, så de må da have fået en masse feedback derfra...

• #6   24. maj 2012 ej man kan jo slet ikke finde rundt i det...

• #7   24. maj 2012 Har slettet min bruger på kattegalleri, kan simpelthen ikke finde rundt smiley

• #8   24. maj 2012 MLC, jo, de har faktisk fået rigtig meget feedback - og jeg synes også de har været rigtig gode til at lytte til folks ønsker - mange af de ønsker der har været på KG er faktisk blevet lavet. smiley
    Det med "nye hændelser" er bare et lidt overskyggende problem for mig.. Jeg har 30 nye hændelser, og man kan ikke markerer dem som læst. Deriblandt er også nye forumemner i grupper og lignende, som jeg slet ikke har fulgt eller deltaget i - og gamle beskeder..
    Jeg synes det er træls, at skulle kigge sådan noget igennem, inden den er "ren".. Der mangler bare lidt for meget en "marker som læst" funktion.. Og så er hændelses-siden også rodet, synes jeg..

• #9   24. maj 2012 Mette *kødæder og pelsbedårer *

Ja det lyder da virkelig som der er grus i maskineriet..
    Ja så forstår jeg heller ikke, hvorfor man så bliver ved med at rulle videre med designet på de andre gallerier, når man ikke har fået problemerne løst på dem, der allerede eksistere...
    Men selvfølgelig, hvis det bliver løst på et, så bliver det løst på alle smiley
    Så det er sikkert sådan de tænker, men det er bare til gene for os der bruger dem smiley

Ærgerligt at høre at der bliver slettet brugere, for det kommer helt sikkert også her på HG.. Hvis man sletter sig selv, så mister man jo også sin stemme smiley

Synes kun det er dejligt at de hører på os! Det er positivt at der kører en dialog som vi kan være med i..

*Og så gik der en måned, det nye design kom til HG - og MLC opgav at finde rundt på siden og slettede sin bruger* He he he he x)

• #10   24. maj 2012 Hej allesammen,

Det nye design kommer også her på HesteGalleri, og som nogen har nævnt i denne tråd, så vil vi meget gerne høre om Jeres indtryk af de nye sider, for at se, om der er noget vi kan gøre bedre.

Når det kommer her til siden, vil der komme et forumemne, hvor I kan give jeres respons.

Det er helt naturligt, at man skal vænne sig til det nye udseende, når gallerierne har haft samme design i mange år nu - men vi håber at I vil vænne jer til det efterhånden smiley

Mette: Du nævner "Markér som læst" - den funktion kommer tilbage, men den skal passe til det nye design, og det er derfor den ikke er kommet på endnu, men vi arbejder på det.

Du nævner, at du har nye hændelser på forumemner i grupper, hvor du ikke har deltaget? Du er meget velkommen til at skrive en mail til support, og uddybe nærmere, så skal vi kigge på, om vi kan gøre noget .)

CoDok: Det billede, som du linker til her, ser ud til at være blevet gemt fra siden - og derefter uploadet igen - derfor er der nu to vandmærker på. Når du uploader et billede på siden vil der kun stå "Bazoom.dk".

I er velkomne til at fortsætte diskussionen her, vi hører gerne konstruktiv kritik smiley

God dag til jer alle!

Mvh. Rikke/HesteGalleri

• #11   24. maj 2012 Admin:
    Skønt at "marker som læst" kommer igen! smiley

Jeg vil lige kigge nærmere på det med forumemnerne og sende en mail, når jeg har lidt mere tid. smiley

• #12   30. maj 2012 Jeg syntes det er synd med det nye design, personligt er jeg ikke vild med selve galleriet, syntes mere det ligner en annonce end en galleri desværre /; og så er det helt vildt rodet, jeg tror desværre heller ikke at jeg ville få det brugt, men giver det self en chance!

Kommentér på:
Nyt design på vej??

Annonce