297 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Energi? Energi?
Hej med jer..
Jeg har fået erklæret for lav blodprocent og samtidig for lidt jern.. Det er ret slemt, og jeg er rigtig træt hele tiden. Jeg får selvfølgelig piller for det.
Jeg sover 8-9 timer om natten, spiser massere af fuldkorn, drikker næsten aldrig sodavand og sådan.. Får et godt morgenmåltid og spiser i løbet af dagen.
Men nogle som kender nogle metoder til at få mere energi? Jeg kan næsten ikke slæbe mig igennem dagen, og det er rigtig træls
Mvh
Sofie Larsen
0 synes godt om
jul 2009
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 171 Svar: 998
mar 2005
Følger: 165 Følgere: 159 Heste: 8 Emner: 259 Svar: 2.222
Er der en årsag til din lave blodprocent?
Men spis sådan som det er anbefalt, hvis du ikke har problemer med for mange kg. kan du godt tillade dig at spise lidt mere kød da det indeholder jern. Samt grønne grøntsager indeholder også jern. Evt. kan du ligge en slagplan for dagen og færdiggøre den før man slapper af, det kommer an på hvordan man har det med sådan noget.
Jeg er selv syg for tiden har betændelse i bugspytkirtlen og for lavt stofskifte. Jeg er meget træt for kroppen kan ikke optage nærringsstofferne og derfor er min appetit også lille. Jeg spiser sundt og groft men det er også vigtigt at spise noget man kan lide!
Det med at klare sig igennem dagen, står jeg op har mine morgenrutiner, tager i skole, følger så godt med som muligt, hjem - ordne stalden, ride og så hjem igen. Bagefter kan jeg slappe af
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 400 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.379
Kira
Det er vist bare jernpiller, som tilskud
maj 2008
Følger: 183 Følgere: 400 Heste: 8 Emner: 629 Svar: 4.379
Kender det godt. Da jeg var på smertestillende i 2 måneder tog det mig lidt over et år at holde op.. Det var bare blevet tryghedspiller
Energi?