297 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Energi? Energi?

Hej med jer..

Jeg har fået erklæret for lav blodprocent og samtidig for lidt jern.. Det er ret slemt, og jeg er rigtig træt hele tiden. Jeg får selvfølgelig piller for det.

Jeg sover 8-9 timer om natten, spiser massere af fuldkorn, drikker næsten aldrig sodavand og sådan.. Får et godt morgenmåltid og spiser i løbet af dagen.

Men nogle som kender nogle metoder til at få mere energi? Jeg kan næsten ikke slæbe mig igennem dagen, og det er rigtig træls smiley

Mvh
Sofie Larsen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Energi?
  • #1   7. maj 2012 Mangler du osse D vitamin? Små måltider ofte er osse med til at holde energien oppe

• #3   7. maj 2012 det vigtigste er ikke at give op! smiley
    Er der en årsag til din lave blodprocent?
    Men spis sådan som det er anbefalt, hvis du ikke har problemer med for mange kg. kan du godt tillade dig at spise lidt mere kød da det indeholder jern. Samt grønne grøntsager indeholder også jern. Evt. kan du ligge en slagplan for dagen og færdiggøre den før man slapper af, det kommer an på hvordan man har det med sådan noget.

Jeg er selv syg for tiden har betændelse i bugspytkirtlen og for lavt stofskifte. Jeg er meget træt for kroppen kan ikke optage nærringsstofferne og derfor er min appetit også lille. Jeg spiser sundt og groft men det er også vigtigt at spise noget man kan lide! smiley
    Det med at klare sig igennem dagen, står jeg op har mine morgenrutiner, tager i skole, følger så godt med som muligt, hjem - ordne stalden, ride og så hjem igen. Bagefter kan jeg slappe af smiley

• #4   7. maj 2012 Jeg er ikke udsat for cutting smiley Umiddelbart ved vi ikke hvad grunden er..

Kira
    Det er vist bare jernpiller, som tilskud smiley

• #6   7. maj 2012 Kira
    Kender det godt. Da jeg var på smertestillende i 2 måneder tog det mig lidt over et år at holde op.. Det var bare blevet tryghedspiller smiley

Kommentér på:
Energi?

Annonce