24. okt 2004 Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
Stolt af min engel! Stolt af min engel!
I dag bestemte jeg mig for nu kunne jeg ikke trække den længere, så nu er min træning med Capella officielt startet!
og starten kunne ikke gå bedre
Trak med hende og når hun nægtede vendte jeg hende om for at få hende til at bakke, i starten vidste hun ikke helt hvad jeg ville med at bakke, men jo flere gange jeg gjorde det viste hun præcis hvad hun skulle og hvad jeg ville!
så vi endte med at gå (uden stop, og trække i hende) og bakke uden kommunikations problemer, men stadig stædigheds problemer
Løftede hendes venstre forhov, uden problemer slap grimen lidt men stadig holdt fast, hun var bare K.O.L.D..!
så træningen fortsætter forhåbenlig i morgen =)
Har i evt. nogle gode råd, eller noget så skriv endelig =)
det er min første gang med føl..
feb 2006
Følger: 38 Følgere: 41 Heste: 4 Emner: 680 Svar: 7.843
Det behøver ikke være egnentlig træning, bare samværd, hvor i hygger. Evt sid i boxen hos hende, så hun er tryg og rolig ved din til stedeværelse...
Hvis hun stoler 100 på dig, bliver alting meget nememre.
jul 2005
Følger: 100 Følgere: 97 Heste: 4 Emner: 153 Svar: 2.832
har ikk selv føl, men ved da godt noget om dem;D
jeg ville trække tur(e) med den hver dag i grime og løfte hove og kæle for den.. bare det at være der betyder jo også noget.. strigl evt. med en blød strigle til den vender sig til det og derefter begynd at strigle lidt mere.. lær den at du må røre den overalt fra ører til mave og bagben;D
held og lykke med træningen, og jeg håber du kan bruge mine råd;D
okt 2004
Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
Men hun har gået på sommergræs i 3 md tror jeg, så derfor blev der ikke så meget træning ud af det og min far kan desværre ikke (han er syg), men indtil videre går det super hun stoler på mig når hun ved hvad hun skal..
okt 2004
okt 2004
Stolt af min engel!