{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Er simpelthen så lykkelig lige nu! {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare så lykkelig lige nu!

Jeg fik konstateret Diabetes 1, for snart 3 år siden, som også er kendt som sukkersyge, som er en kronisk sygdom, hvilket vil sige at man aldrig kan slippe af med den.

Der er så 2 behandlingsmåder.. Insulinpen, hvor man selv stikker sig, men bare giver de væmmeligste arvæv og så er der insulinpumpe.. Insulin pumpen er det ALLE læger anbefaler... Men problemet er at de koster 30.000,- og min kommune er lidt dumme i hovedet og ikke vil ofre penge til sygehuset og de sygdomsramte børn.!

Men at have insulinpumpe vil gøre ALT meget nemmere! Jeg vil kunne gå i shorts, som jeg ikke har gjort før, pga. mine lår var blå og sorte af stikmærker..!

Men nu efter 3 år, får ejg et brev.. min mor åbner det, og læser, og kommer så med et irriterende fjoget smil, og giver det til mig.. jeg når at læse den første linje...: "Hej Kristine, Vi tilbyder dig hermed en Insulinpumpe..." Mere når ejg ikke at læse før at mig og min mor hopper op og ned af glæde!!

Vi har kæmpet i snart 3 år for at få en pumpe, og lige nu svæver jeg på en lille lyserød sky!!!!!!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er simpelthen så lykkelig lige nu!
Kommentér på:
Er simpelthen så lykkelig lige nu!

Annonce