{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

1. april. Fortæl, fortæl :-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle. nu er det jo 1. april, og det ligger jo op til en masse sjov og pranks.. Så hvad med at vi skriver, hvad vi har joket med idag, og giver hinanden et lille smil på læben? smiley

Selv har jeg bildt min knap så kvikke kæreste ind, at min han undulat har lagt æg smiley Han var allerede klar til at holde æggene varme og passe ungerne, når de klækkede.. Mon han blev skuffet, da han kom i tanke om at hanner ikke lægger æg/føder? smiley

Hvad har I så joket med? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1. april. Fortæl, fortæl :-)
  • #2   1. apr 2012 min xbedste veninde skrev på face at hun skulle føde til juni og giftes i maj - jeg troede på detr -.-'

jeg selv driller ikke folk både fordi jeg er dårlig til det og så hader jeg selv når jeg hopper på det -.-' (som er sket en del gange i dag)

• #5   1. apr 2012 nej er ekstrem dårlig til at "lyve" uden at grine.
    Men alle tror det er en aprilsnar hvis jeg siger min søster har termin i dag. Men det har hun xD

• #7   1. apr 2012 Min mor og jeg havde været ude og kigge på hesteudstyr, da vi kommer hjem spørg min far så hvor meget vi har brugt, min mor svarer så 2500 og min far går helt amok med at det har vi altså ikke råd til, haha var så nød til at sige det var en aprilsnar.. Han blev gladere efter det smiley

• #9   1. apr 2012 stald landlyst: hvad er der så i? sejt gjort btw

• #10   1. apr 2012 Har ikke lavet en joke på nogen... endnu smiley
    Min kusine kommer senere, og jeg tror jeg kommer til at lave en aprilsnar på hende :-D.

• #11   1. apr 2012 HAHA, stald Landlyst smiley
    min veninde jokede med mig og sagde, at vores veninde havde brækket armen, fordi hun var faldet smiley det var meningen hun ville have sagt til mig at Skrillex var død (så var jeg fandme besvimet), men argh smiley

• #13   1. apr 2012 HAHAHA! Fed aprilsnar, Stald Landlyst! :b

• #14   1. apr 2012 Jeg har jokedet med at min hund har ødelagt min konfirmationskjole.

(har ondt oi ryggen) så har sagt til min veninde at min fysiteripeut har fortalt mig, at jeg ikke må ride i en måned! smiley

... og at min hamster var død smiley

• #15   1. apr 2012 <b>stald Landlyst S</b>
    Haha, nu troede jeg lige x)

Jeg falder i hver gang xD

• #16   1. apr 2012 hvorfor hopper jeg på alt? -.-' nice one

• #17   1. apr 2012 stald landlyst - genialt ^^ tak for en virkelig god ide smiley haha og feeed aprilsnar

• #18   1. apr 2012 Jeg er røv-dårlig til at lave aprilsnar, så har ikke lavet nogen, men min far har lavet den ondeste på mig!!

Min far havde lige snakket i telefon, og kom så ud og sagde til mig at jeg skulle skynde mig at ringe til min mor for hun havde lige set Omi (min pony) løbe omkring oppe ved hende... Hun rider på nabogården, af der hvor han står, så jeg blev riiiimelig nervøs. Men min mor tog ikke telefonen, og heller ikke hende der ejer stedet der hvor jeg står... Min far sagde at han altså ikke kunne kører mig derud lige med det samme, for han var altså igang med et projekt i haven. Jeg blev ret panisk!
    Jeg ringer så til min veninde, som jeg vidste var derude, og spørger om Omi er der, og jeg for hende til at gå helt ud på folden for at kigge, og hun er bare sådan; "Øøøøh hvorfor skulle han ikke være der?" Jeg skal så lige til at sige at min mor ser mega meget syner, da jeg vender mig om og min far er flad af grin! -.-

• #19   1. apr 2012 hahahaha smiley !!!!

• #20   1. apr 2012 ^ til Stald Landlyst smiley

• #21   1. apr 2012 I år, var min rimelig tam..
    kan godt lide at kigge på heste, bare sådan lidt, ja bare fordi..
    Det opdager kæresten så, han siger så lige med det samme "vi har ikke råd"

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....

"Ååårh det kunne vi da altså godt, jeg synes altså sagtens, vi kunne købe en hest til"

Der er bare dødstille...

"Jamen du har jo svært ved at klare den du har nu, og så vil du have en til?" (Det skal lige siges at jeg er syg)

"Jamen hvis jeg nu fik en part og det nu var et føl, Chivas bliver jo også gammel..."

"Jamen så sælg ham og køb en ny!"

"ej det kan jeg da ikke!"

Dødstille.. "Eeej.. Deeeet.."

"nå men, må jeg så lige vise dig noget?" Slår så over på tekst tv og viser ham datoen smiley he he he he
    I'm evil smiley

• #22   1. apr 2012 Jeg tror min papkusine laver en aprilsnar på mig men er simpelt hen ikke sikker xD

Vi har snakket lidt om at hun skal komme på besøg hos mig i et par dage her i ferien, så jeg skriver så til hende igår omkring kl 20, og hun havde lyst til at komme smiley intet svar den dag.

Idag skriver jeg så: "Noget svar? ^^"
    og for beskeden tilbage: "***** har nr. ********"

* Vil ikke lige skrive navn og nummer smiley

Jeg tænker bare at det var meget pinligt, og om hun havde fået nyt nummer uden at skrive, (vi snakker ikke så tit sammen) så jeg skriver til min mormor for at tjekke om hun har samme nummer som jeg har.
    Det er det samme nummer..
    Så jeg tænker at hun nok laver en aprilsnar med mig.. smiley

Men alligevel har jeg det i tankerne hvis nu, hun havde et andet nummet, så vil ikke rigtigt skrive tilbage eller noget xD

Er simpelt hen i tvivl smiley he he

• #23   1. apr 2012 Jeg har lagt billeder på facebook af min nye tattoo (FAKE tattoo) men lader self. som om den er ægte. Jeg har længe snakket om at få en tattoo. Men jeg har så fået lavet denne fake tattoo hvor der er en stavefejl i.
    (Sjovt fordi jeg bare var død af grin da en jeg kender fik lavet en rigtig tattoo med stavefejl i)

Og min mor HADER bare tattoos og den er vildt grim + den er stavet forkert. Men det virker jo ægte nok. Og folk hopper bare mega nemt på den! smiley (altså den er ikke så grim at den virker useriøs)
    Nøøøj jeg glæder mig til at afsløre at det er en aprilsnar i aften! smiley

Muhahahaha! smiley

• #24   1. apr 2012 Sagde til min veninde at Nanna, en af mine andre veninder var blevet kærester med Thue, som de begge er vilde med. Hun stod bare sådan: "Nejnejnejnejnej, det er de bare ikke vel?!"

- "Jo."

- "Neeeeeeej!"

- "APRILSNAR!!" Og så var det bare om at løbe..
    desværre fangede hun mig og tævede mig...

• #25   1. apr 2012 Jeg har skrevet på face at jeg har brækket armen. Nu må vi se hvor mange der hopper på den

• #26   1. apr 2012 Jeg har ikke lavet en vild aprilsnar endnu, men det har ridehesten/blue hors!!!

Hoppede totalt på den! Så skreg historien op i min ridelæres ansigt xD

(link fjernet)

Jeg troede virkelig på det.... Men det kan ikke lade sig gøre.. smiley

• #27   1. apr 2012 Den fra blue horse er da også god smiley men nej drf kan ikke udtage hesten når han går under hollansk rytter smiley

• #28   1. apr 2012 Hehe ja jeg troede altså på den i et godt stykke tid.. smiley Men de har jo slet ikke udtaget truppen endnu + Schufro blev vist for hånd under deres åbent hus xD... Han bliver jo slet ikke redet mere smiley

• #29   1. apr 2012 haha...

jeg fik min bedste ven til at tro at jeg flyttede til irland i 1 år.. han var ved at dø, hvem skulle han så skrive med? haha han blev bare enormt sur da han fik af vide det var en aprilsnar smiley

• #30   1. apr 2012 jeg laver så mange pranks resten af året at jeg roligt kan holde fri 1. april, her samler jeg bare inspration til nye lurendrejerier ;-D....

• #31   1. apr 2012 Min veninde har fødselsdag i morgen. Vi har aftalt tusinde år forud at jeg skulle komme. Så ringede jeg til hende og sagde jeg havde glemt det. Hun tænder helt af. Hun begynder at slappe lidt af og lige inden jeg ligger røret hvisker jeg "aprilsnar". Hahahah! Hun fik et flop! ö

Og så fortalte jeg min far at jeg havde tabt min mobil i toilettet. Han troede på det i 10 sekunder, men det var heller ikke den bedste joke smiley

• #32   1. apr 2012 Har lige bildt min veninde ind at jeg har solgt ponyen, hun blev helt stille.. APRILSNAR!! Ej, hvor tarvelig jeg blev faktisk lidt trist.. -.-' siger hun så. smiley

Plejer selv at være ret humor forladt. smiley

• #33   2. apr 2012 Min veninde skrev til mig at hun havde noget hun vil fortælle og som jeg ikke skulle sige videre... Derefter skrev hun at hun havde mødt en dreng og at hun havde taget en graviditetest og hun var 1 måned henne og ikke vidste hvad hun sku gøre! Og jeg blev simpelthen så mundlam vidste ikke hvad jeg skulle gøre...og derefter skrev hun aprilsnar! Dumme møgunge tænkte jeg bare!!!!

• #34   2. apr 2012 XD

Kommentér på:
1. april. Fortæl, fortæl :-)

Annonce