Hvad Gør Jeg? Hvad Gør Jeg?
Heej alle På HG
Jeg har været så heldig at jeg har fundet en der gerne ville bytte sit dejlige hingsteføl for min pony, det skulle være et lige byt, hvor hun så ville bringe føllet og tage ponyen med hjem.
men da vi nåede til datoen hvor hun skulle bringe kunne hun ikke, og heller ikke den næste gang, så lavede hun aftalen om til at jeg skulle prøve at sælge min pony hvis ikke jeg kunne det ville hun tage ham med, så jeg satte min pony til salg, men der er ikke nogden der har meldt sig endnu, og hun skulle jo så havde været og bytte dem for snart 14 dage siden sidst vi lavede en aftale, men det gjorde hun heller ikke...
jeg ved ikke hvad jeg skal gøre? jeg kan slet ikke få fat på hende mere, hverken over mobil eller her inde, når jeg skriver til hende læser hun bare brevene men svare aldrig? det er nu lidt over 2 måneder siden vi aftalte at vi skulle bytte...
jeg er virkelig ked af at hun ikke gider svare eller noget som helst, jeg går jo og bliver ked af det fordi jeg jo elsker min pony! men på den anden side vil jeg jo også gerne have føllet! det er et mega godt byt for hende, fordi hun for en hest der er så god og kan en masse, mens jeg for et føl der ikke kan noget som helst, og hun for jo også udstyr med!
jeg syntes det er en rigtig træls situation jeg er bleved sat i, og ved ikke hvordan jeg løser det her bedst muligt?
er der nogen af jer her på HG der har prøvet det samme? og er der nogen af jer der vil hjælpe mig ?
MVH Nichole
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 669
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.403
hun er højst sansynlig ude på at snyde dig, eller også er hun meget useriøs. så glem hende, og find en bedre ejer til din pony
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.592
feb 2006
Følger: 71 Følgere: 68 Heste: 3 Emner: 82 Svar: 453
sep 2011
Følger: 71 Følgere: 51 Heste: 11 Emner: 166 Svar: 669
Hvad Gør Jeg?