{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Forslag til festlige indslag - HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Min lillebror skal konformeres d. 29/4. Og os søskende (3 stk) skal jo self. lave et festligt indslag.
Sidste år da min anden lillebror blev konfirmeret lavede vi en rap med tilhørende musikvideo. Og det var et hit!
http://www.youtube.com/watch?v=8RblgyOQxzY&list=UUi7bz1n8JA-7FKYcklQXtLA&index=8&feature=plcp

Men problemet er at vi jo lidt nødt til at finde på noget endnu bedre i år. Så jeg vil meget gerne have nogle forslag til hvad det kunne være.
Vi har overvejet lidt at skrive en jodle-sang. Men tror det bliver lidt svært.. smiley
Men det skal helst være noget der sjældent er set før.

Kom frisk! smiley Tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til festlige indslag - HJÆLP!
  • #2   24. mar 2012 Har du set videon jeg linker til? Så kan du vel også se at det ikke er plat og uforberedt! Vi laver underholdning der tager pis på vores bror og som passer til vores familie/publikum. Og vi var meget velforberedte og har også tænkt os at være det i år. Og grunden til vi gør det er at gøre dagen undnu bedre for vores bror.
    Så jeg kan jo ikke undgå at tænke at du må være utrolig kedelig og/eller snobbet for ikke at synes at den underholdning er uden stil og klasse.
    Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige så lad venligst være, tak. Der var ingen der bad om din mening.

• #3   24. mar 2012 Synes det er fedt I har lavet en rap.. Håber han blev glad for det..

Har desværre ingen gode ideer..

• #4   24. mar 2012 haha fed video smiley og rap smiley

hvad kan jeres bror godt lide?

• #5   24. mar 2012 Heh.. tak smiley
    Jamen han er MEGET klog! Og han nyder rigtig at rette fejl i aviser mv. haha.. knægten er 12 år!? smiley
    Og så er han danmarksmester i en disciplin eller to indenfor ethjulet cykling. Og så spiller han fodbold...
    Og han er meget kreativ. han tegner og laver optiske illusioner og "magi" og korttricks.
    Og så er han rigtig god til at huske random ting og har en et forretningstalent der siger spar to! smiley

• #6   24. mar 2012 hvad med a lave et sjovt sketch a ham? fx et hvor han sidder og læser avis, og retter fejl, og et hvor han ska tegne fønix fuglen, og tegningen er perfekt, men det synes han ikke??

• #7   24. mar 2012 Har overvejet det. men for det første er vi alle elendige skuespillere. Og for det andet synes jeg ikke at en sketch ville toppe vores rap.. smiley
    Men tak for forslaget:)

• #8   24. mar 2012 ja så er det svært smiley men held og lykke med det smiley

• #9   24. mar 2012 Ja det er jo det der er problemet. - At det er svært.. smiley
    Tak skal du have:)

Kommentér på:
Forslag til festlige indslag - HJÆLP!

Annonce