{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Kæreste sorger? :I {{forumTopicSubject}}

Hej alle! :|

Min kæreste slog op igår over mobil efter 5måneder sammen smiley øv! ;( Jeg elsker ham virkelig meget, men han vil ikke svare mig eller noget når jeg prøver at få at vide hvorfor han slog op? smiley

Igår lå jeg og græd i fem timer! I dag i skolen var jeg ved at græde i timerne og nu hvor jeg er alene græder jeg igen smiley

Har i nogen råd til at komme over ham?
Har lidt svært ved ikke at se, vi går i parlel klasse -.-'

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæreste sorger? :I
  • #1   7. mar 2012 Eks kæreste... -.-'

• #2   7. mar 2012 du skal bare gøre det du godt kan lide, være sammen med dine venner/veninder, hestene. du skal gøre det du kan lide og gøre dig glad, og ellers er der ikk rigtig andet end tid desværre

• #3   7. mar 2012
    Find en anden...
    Det værste du kan gøre er at sidde og klynke og have ondt af dig selv smiley

• #4   7. mar 2012 se Desperate house wifes! smiley it helps!

• #5   7. mar 2012 hvor er det bare nederen at slå op over en mobil, istedet for at sige det face to face.
    men ja lav noget spændende, en rigtig god veninde på besøg som du kan hygge med, og græde ud ved hendes skulder.
    bagefter kan i jo blive enige om at han er d osse en rigtig R...
    pøj pøj og held og lykke med det smiley

• #7   7. mar 2012 Det gælder om at være aktiv. Når man er aktiv tænker man ikke rigtig så meget. -Hold dig i gang ude ved hestene, tag nogle lange bade, brug tid med venner, veninder, familie og hvad der ellers er. Tegn, osv. Det er super vigtigt!
    -og vigtigst af alt. Lad være med at kontakte ham. Hils eventuelt på ham når du ser ham på gangen, eller et andet sted, men lad være med at fald i snak med ham, og begynd at ynke smiley det er svært, men .. det er bedst smiley

• #8   7. mar 2012 årh trust me - jeg har lige gennemgået det samme - dog skete dette face to face i skolen, og efter 10 måneder.. Udover det så opfører han sig langt fra særlig pænt, og jeg kan til tider også sætte mig til at tude over det..! Det er nu 2 måneder siden han slog op..

Men jeg ved ikke rigtigt hvad der kan hjælpe??? Jeg aner ikke hvad jeg har gjort, for atk omme igennem det, udover at når jeg græd over ham, så tænkte jeg på at tiden med Coco nok snart var slut, og så satte jeg mig til at tude over det istedet, og så glemte jeg ham fuldkommen.. ikke fordi det hjalp på humøret ,-)

Men du er velkommen til at skrive hvis det er! for jeg ved præcis hvad du gennemgår!

• #9   7. mar 2012 Som Dani siger, den bedste måde at komme over det på, og gøre ''hævn'' er at vise at det overhovedet ikke går dig på smiley

• #10   7. mar 2012 Jeg kender til det. Jeg gik ud af et forhold efter 3 år, og jeg var gennem smadret. Men det hjalp at jeg gjorde alt for at have det godt, og være glad smiley

• #11   7. mar 2012 vere sammen med dine venner snak med dem det har jeg gjort

• #12   7. mar 2012 Tak for alle jeres svar smiley Vil prøve smiley

Har lige fået at vide hvorfor han slog op af en veninde, som skriver med ham.
    Fodbold var vigtigere end kærlighed. Han slog ogs op den 3/1 2012 men vi kom sammen igen da jeg var total knust og ville have ham tilbage. Dengang slog han op spurgte en fra hans egen klasse fik svaret "nej" og spurgte mig for ikke at være single. Nu hvor jeg tænker tilbage, var jeg selv en idiot at tage ham tilbage smiley

• #13   7. mar 2012 Det er rigtig vigtig du kan snakke med dine veninder, og at de vil støtte dig. Derudover skal du bare igang med alt det du kan lide, få nogle helt andre tanker i hovedet.
    Og selvom det er måske føles mærkeligt, så prøv at smil.. når man smiler, bliver ens humør automatisk bedre. smiley

Min egen kæreste, som jeg har været sammen med i 2 år og 3 måneder, slog nærmest op med mig i dag, oppe i skolen.. puha, det var hårdt. Men vi fik snakket det hele igennem, og nu giver vi det en chance..
    Jeg gider ikke give 2 år og 3 måneder op.. smiley

• #14   7. mar 2012 Min (eks)kæreste slog op på fredag d. 13.. det sucker virkelig..

• #15   7. mar 2012 Lyder ikk sjovt, det gør virkelig bare dagen endnu mer' træls ! smiley

• #16   7. mar 2012 ud med dine føleser, om det er du skal sidde og tude hele dagen, eller du skal gå over og kalde ham en fed spasser! DET HJÆLPER!!

• #17   7. mar 2012 Jeg smækkede min kæreste (eller nu eks kæreste selvfølgelig) en ordenlig lussing (fik dog lov af ham først..) .. Hold kæft jeg fik det godt bagefter, fordi jeg fik vreden ud..! Men man skal nok ikke bare gå og slå på folk smiley

• #18   7. mar 2012 jeg synes det dummeste du kunne gøre var at hævne dig. Det kommer der ALDRIG noget godt ud af. og desuden er det jo ikke et forhold hvor man har været sammen i længere tid, så der er ikk eså meget at komme over. - forstå mig ret, det er da træls og muligvis hårdt. men kom videre, du er ikke så gammel endnu, der kommer mange flere og bedre kærester og rigtigere forhold jo ældre du bliver.

• #19   7. mar 2012 hav en veninde ved din side til at græde ud hos, en rigtig god veninde, og så lav noget du elsker smiley
    og så bare prøv at komme videre.

• #20   7. mar 2012 Piggelin:
    Spurgte du bare " må jeg slå dig?" :-D.
    Hehe - Genialt!

• #21   7. mar 2012 Ja, og så sagde han ja, og så slog jeg ham alt hvad jeg kunne smiley

• #22   7. mar 2012 Årh hvor jeg dog kender situationen... Da jeg var 14 år gammel slog min daværende kæreste (også gennem 5 måneder) også op med mig på en fjollet måde - han fik sin veninde til at sende mig en sms.. Og så kunne jeg heller ikke få fat på ham hele dagen efter.
    Jeg var SÅ ked af det og dybt ulykkelig! Han var min første forelskelse, omend jeg var mere forelsket i selve forelskelsen end ham smiley

Jeg forstår virkelig godt at du er ked af det, og det har du al ret til at være. Men der går ikke længe før du indser at du vidst var noget bedre stilt uden den tosse smiley Særligt når du en dag finder den ægte kærlighed - så skal jeg love dig for at ham tossen blegner!

Kommentér på:
Kæreste sorger? :I

Annonce