{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
644 visninger | Oprettet:

Useriøse køber.. {{forumTopicSubject}}

Min veninde har et æsel tilsalg og de var så interesseret at de ville hente ham idag..
Men så idag skrev de en hel masse undskyldninger så det halve kunne være nok..
Så gider man da ikke sælge til nogen som ikke kan tage det seriøst altså.. Han fortjener sq at komme et ordentlig sted hen hvor de har tiden til ham..
Markus er en super sød æsel hingst.. Tror ikke han ved at han er hingst da han står i boks med min frieser hoppe smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Useriøse køber..
  • #2   6. mar 2012 Sådan er der desværre mange som er smiley

Har oplevet det med 2 lånere, ikke det helt samme, men man bliver stadig skuffet over deres opførelse..

• #3   6. mar 2012 Nogle gør da.. så der kommer et lille mulddyr smiley
    Simone Pedersen . : Ja meget, det er virkelig træls !!

• #4   6. mar 2012 Åååh Ja.. Der var en der skrev på en venindes annonce og bød 3500 på en hest der egentlig stod til 10000.. De kommer så ud og kigger på den alligevel og jeg skal vise hesten frem.. Jeg tager derud direkte fra skole for at nå det.. Står så i stalden i 2 timer og venter uden overtøj fordi jeg jo skulle skynde mig efter skole og ikke ville have min almindelige jakke på i stalden.. Fremviser hest i 2 timer og 5 min. efter de så forlader stalden sender de en sms med at de allerede ved første øjekast kunne se at hesten ikke var noget for dem.. Følte virkelig at jeg spildte min tid og frøs forgæves..

• #5   6. mar 2012 Cawani . : Ja det må du da nok sige..
    Det er virkelig så træls at man bruger masser af tid og de alligevel ikke vil have den, når de siger at de er helt vilde med den..

• #6   6. mar 2012 Men stadig træls når de siger at de gerne vil have ham med med det samme og er meget interesseret i ham ..

• #7   7. mar 2012 Synes bare at hvis man ret hurtigt kan se det, så kan de da ligeså godt sige det, så jeg kan komme hjem..

Kommentér på:
Useriøse køber..

Annonce