{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godmorgen HG'er
  • #1   2. mar 2012 Jeg skal i Ikea med min far (og måske mor og bror) for at købe en sovesofa og et tøjstativ smiley

• #2   2. mar 2012 Nice til dig eller?

• #3   2. mar 2012 Først på arbejde, så ud at hente et RBH platinium underlag + bandager jeg har købt til Adeilo og så ud at spise med kæresten, min søster og hendes kæreste og mine forældre på Graceland i Randers.. Dejlig dag smiley

• #4   2. mar 2012 Christina - ej hvor dejlig ^^ det lyder mega hyggeligt smiley

• #5   2. mar 2012 Ja det er sku dejligt med fredag!
    Har fri kl 15, skal træne kl 16, så er jeg hjemme halv 6 og min kæreste kommer hjem på weekend fra militæret senere i aften smiley

God weekend når I kommer dertil alle! smiley

• #6   2. mar 2012 Linette - god weekend til dig ogs smiley

• #7   2. mar 2012
    Skal fremlægge senere - men når det sikkert ikke, læreren tager sig gooood tid pr elev.

Også skal jeg efter jeg har fri 13:30 med toget hjem, ud til Zolo og bagefter hjem til mine forældre - skal nemlig til kursus imorgen, så skal låne bilen smiley

• #8   2. mar 2012 Idag har jeg fri halv 12 og bare der er min dag reddet altså! Det sker alt alt alt for sjældent! xD Så skal der dog lige laves en matmatikafleveing --' ellers skal jeg bare ude og hygge med hypsen og senere skal der feeeeeeeeestes! :b

• #9   2. mar 2012 Pyha, skal lige overleve 2 timers samfundsfag og 2-3 timers VØ (alt efter om jeg pjækker... hæ). Så skal jeg op til hypsen og ride.
    Så kl 16 skal jeg til Køge, og få gaver fra Vero Moda, de smider noget ud af vinduet idag (y) og kl 18 skal jeg til klassefeeeeeeest! smiley

God weekend!

• #10   2. mar 2012 jeg er i skole til 12.55, og så skal jeg forbi min storebrors kammerat, som holder 'velkommen ud' fest. (han bliver lukket ud fra fængsel i dag) og så skal jeg hjem og skifte tøj, og ud og bruge en masse tid med min mors pony (Gry) .. derefter skal jeg have lavet mad (kartoffelmos og millionbøf) og så går turen på værtshus hvor jeg skal synge smiley

• #11   2. mar 2012 I dag skulle jeg have været i fitness kl 8, men utroligt nok sov jeg over mig. :-S Nu skal jeg så spise og have make-up på, køre til Hammel til min oldefars begravelse.
    Senere skal hele familien ud at spise, og så kan jeg måske nå i fitness i aften. smiley

• #12   2. mar 2012 Jeg har fri her kl 13.35, efter 1½ times bioteknologi og 1½ times fysik...
    Så bliver jeg hentet af min ridelære for der er stævne kl 14 på rideskolen, så jeg skal være der hele dagen til kl 10. Imorgen starter vi kl 8 så der skal jeg tidligt op og være derude hele dagen. Søndag skal jeg på arbejde kl 6, så når jeg har fri kl 11 skal jeg støvsuge og tørre støv af. Når det så er gjordt skal jeg ud på rideskolen igen.
    Over hele weekenden har jeg lige et par afleveringer der også skal laves, så jeg kommer ikke til at kede mig smiley

• #13   2. mar 2012 Skal ud og spise med min veninde, ud til hestene bag efter og være sammen med kæresten i aften, vi tager nok i fitness center.

• #14   2. mar 2012 Jeg skal ud til min hest igen. Hun har hævelser i hovedet smiley Men har heldigvis ikke feber. Var ude ved hende i morges inden jeg tog på arbejde, og der var det heldigvis blevet bedre. Men det skal jo holdes øje med. Hun står heldigvis et godt sted, så i mens jeg ikke er der, er de opmærksomme på om der pludselig skal tilkaldes dyrelæge... Men det er en træls dag smiley

• #16   2. mar 2012 Jeg er syg. og har været det i næsten 2 uger.. Sidste uge var jeg kun i skole nogle få dage, fordi jeg havde det så dårligt, men hele denne uge har jeg sparket mig selv afsted, fordi jeg ikke ville misse springtræningen igår.. Men idag blev det for meget.. Nu venter jeg bare på at jeg skal til lægen og tjekkes, og så skal jeg bare hjem og gotte mig under dynen igen, i det alt for dejlige vejr smiley

Hvis blæsten aftager, smider jeg en madres ud på plænen, og lgiger mig til at sove derude... smiley

Kommentér på:
godmorgen HG'er

Annonce