{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Efterskole livet..... {{forumTopicSubject}}

Hej alle HGer......
Ville bare lige fortælle om min dejlige uge smiley

Jeg har ikke sprunget i flere måneder på min pony nu, men i torsdags fik jeg den idé, at jeg ville springe med på i vores linjefag. Det gik langt over mine forventninger! smiley Jeg har ikke turde springe mere end 70 cm. (max!) efter jeg faldt af og kom til skade..... Men i torsdags sprang jeg mellem 80-90! Jeg var pavestolt af min pony smiley
Og i dag fik jeg dressur undervisning, og endnu engang viste min pony sig, at ville være super sød! Selv min ridelærer var stolt! smiley
Mit efterskole år har bare været helt fantatisk - Jeg har lært så helt vildt meget.....
Det kan virkelig kun anbefales, for man får nogle uforglemmelige oplevelser og lærer en masse.

..... Lundby Efterskole er et paradis for hestemennersker - min ridelærer Gwen er bare den bedste smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterskole livet.....
  • #1   24. feb 2012 Årh hvor skønt, er glad på dine vegne! smiley Intet bedre som rytter er, når det går godt.

Misunder dig virkelig, jeg kunne ikke have min pony med desværre.. Udlånte hende forgæves, så vi skridter bare små ture i weekenderne når jeg er hjemme.. Super æv, men glæder mig til at komme i gang igen, og håber på gode oplevelser som dig. smiley

• #2   24. feb 2012 Sender også en varm anbefaling til efterskole (selv om det er nogle år siden jeg har gået på en ;o) )
    Gik på efterskolen i bakkerne nu Thy efterskole og det var bare så godt ;o)
    Godt nok ind gik ridning ikke som en del af undervisning, men de heste der var på skolen kunne man låne også ride en tur.

Kommer næsten til at savne efterskole livet ;o)

• #3   24. feb 2012 Lyder super lækkert for dig! smiley

Efterskole-livet er bare noget af det bedste! Ønsker stadig inderligt at jeg kunne bruge endnu et år på Tronsø! :b

Kommentér på:
Efterskole livet.....

Annonce