{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Hvad synes i om? ("historie") xD {{forumTopicSubject}}

se bort fra stave fejl og div. jeg mp ikke se den igennem for min lærer for det ska vi gøre i klassen i morgen xD

hva synes i ?

*overskrift*

På et tidspunkt i foråret var jeg meget trist min mormor var lige død og mig og mine forældre var i dyb sorg. Jeg var 16 år på det tidspunkt, og gik på efterskole, jeg var utrolig afhængelig af mad, trangen til at spise, men alligevel fik jeg det så dårlig bagefter at jeg stak en finger i halsen på mig selv. Det hele startede da jeg i efteråret begyndte på efterskole, jeg var absolut ikke den tyndeste eller kønneste. Men jeg var fast besluttet på at jeg vil tabe mig og det skulle gå stærkt.
For med tiden fik ”alle” andre kærester, men ikke mig, jeg troede det var pga. min størrelse for jeg var jo sød nok fik jeg af vide, men hvorfor fik jeg så ingen kæreste, jeg troede det var fordi jeg vejede for meget, og nærmest tvang mig selv til at stikke en finger ned i halsen. Jeg spiste bare som jeg plejede og spiste lige så meget slik som før, jeg havde det skidt med mig selv efter for jeg vidste jeg havde taget på efter aftensmaden, min rumbo, mine veninder og venner opdagede ingenting og det var jeg glad for, jeg sagde til de at jeg var på lykke piller og slanke pulver og de troede på mig, det var jeg faktisk glad for og det gav mig et skub, inden den første gang jeg skulle hjem på besøg efter jeg var begyndt på min såkaldt ”kur” blev min mor forarget, hun spurgte mig hvad jeg havde lavet, for jeg havde ikke fortalt hende noget, min bedstemor blev glad for at se mig for hun synes at det klædte mig og mine forældre vendte sig til det, den eneste der fik mistanke var min store søster. Hun spurgte min direkte om jeg havde fået bulimi, jeg svarede forarvet nej og spurgte hvordan hun kunne sige noget, jeg blev meget sur på hende og følte at hun var misundelig så kom vi tik foråret hvor jeg i alt havde tabt mig 25 kg. Jeg lignede nu mine veninder, og jeg havde fået den dejligste kæreste i verden, vi var vildt forelskede. Alt kørte på skinner for mig livet var godt, min kæreste var perfekt, jeg skændes ikke med min mor, men en dag ringe min mor til mig, hun fortæller og min mormor er blevet meget syg af kræft som hun havde fået konstateret lige før jul. Min mor ringede og spurgte lærerne om jeg kunne få fri, selvfølgelig kunne jeg det. Jeg ville bare ud til min bedstemor, den dejligste kvinde i verden, hun var den jeg så op til. Jeg nåede og se hende i to timer hvorefter hun sov stille ind, jeg tænkte på hvor stolt hun var over min vægt tab, og nu ville jeg trappe ned på opkastninger. Hen over sommeren fik jeg lagt min kost om og skåret ned på opkastningerne, men når jeg fks. Spiste pizza eller fede ting stak jeg en finger i halsen og hver gang der kom noget op tænkte jeg på at det var for bedstes skyld. Mig og min kæreste slog kort efter op, men ikke lang tid efter skulle jeg begynde på gymnasiet, og der fik jeg mange venner og følte mig ikke længere udenfor. Min Bedstemor vil altid være den bedste og det er hende der har gjort mig til den jeg er i dag.

hva ska min overskrift være?

hva synes i om den?

kig bort fra stave fejl xD

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvad synes i om? ("historie") xD

Annonce