{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tattoo??
  • #1   21. feb 2012 det kommer meget an på hvor du får den lavet, hvor ondt den gør.

min storbror siger det gør mest ondt der hvor der er mest kød.

jeg har fået lavet en på skulderen og det var ikk så slemt.
    behøvede ikk engang at blive holdt i hånden.. det kildede kun lidt.

jeg har fået det keniske tegn for kærliged på min skuldre,og skal have en på min ankel her på et tidspunkt også

• #2   21. feb 2012 Vil du tro at det ville gøre mega ondt f.eks på foden ?? : )

• #3   21. feb 2012 det er svært og sige... altså nu har jeg kun prøvet og blive lokalbedøvet i foden til en operation, og der havde jeg næ sparket lægen i hovedet fordi det gjorde så ondt...

ved det desværre ikk.. men hvis du tager en god person med til at holde i hånden, går det helt af sig selv, og så bare husk og træk vejret helt ned i maven

• #4   21. feb 2012 Jeg har på begge mine fødder. jaa det kan mærkes. ! især hvis den hen over foden eller på ydersiden. Det det sted jeg har, der har gjort mest ondt.
    men er jo forskelligt fra folk

• #5   21. feb 2012 har to, en på siden af ballen og en stor på ryggen, hen over rygraden, og det gør ikke ondt. selvfølgelig kan det mærkes, det er jo en nål der bliver trykket igennem huden, det niver nærmest.
    jeg synes det er vigtig man ikke får noget lavet bare for at få en tatoo. men det er noget der virkeligt betyder noget.. Vi havde en hund som betød alt for mig da jeg var lille hun passede mig og passede på, mig og var hest for mine dukker og blev trukket rundt ,har hendes hovede hvor hun hyler på siden af ballen, begge mine forældre døde med et års mellem rum af kræft, da jeg var 19 og 20 år gammel, så derfor har jeg min mors kors på ryggen og min fars ordsprog rundt om den, det er jo forskelligt hvad der betyder noget, men man skal gå med det hele livet, også når man er grå og gammel..

• #6   21. feb 2012 Dewalt betyder rigtig rigtig meget for mig. Jeg havde det meget svært i skolen og blev mobbet meget. Min far mistede sin stemme pga stress som gik i stemmen. Hvilket gjorde at ''tale musklerne'' blev stive når han var stresset, og blev så helt slappe når han skulle snakke...
    Jeg fik dewalt for at komme lidt væk fra det hele. Alle heste har hver deres personlighed. Og han var ved mig hele tiden, og var self ved han konstant da jeg blev sat ud af skolen i et halvt år..

• #8   21. feb 2012 Jeg har 7 stk - fortrinsvis på mine arme (de 6 af dem) og alle er hyper-personlige i betydningen.
    Ingen af dem har gjort ondt, selvom de sidder på nogle steder hvor tatovøren mente det kunne gøre lidt nuller-naller.
    Bl.a. har mange mænd der har lavet "armbånd" om overarmen droppet at få det lavet på indersiden pga. smerter, men jeg kunne altså knapt mærke nålen.

Jeg har bl.a. en tatovering af min hund som er min soulmate.
    6 af mine 7 kan ses her:
    http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=295572

• #9   21. feb 2012 jeg har en mellem skulderbladene den kan da mærkes men ikke vildt slemt efter et stykke tid vil dog osse lige siges at jeg er ved at "dø" når jeg fx når jeg har fået stivkrampe vaccinatin eller blodprøve puhha

• #11   21. feb 2012 Har én hen over foden, synes godt nok ikke det var sjovt og min fod blev ved med at spjætte smiley

Det er sidste gang jeg får lavet en tattoo.. Har ellers en høj smertetærskel, men lige det her, kan bedst beskrives, som at trække en halvsløv kniv gennem huden...

• #12   21. feb 2012 Min fod blev også helt hævet rundt om knoglen og kunne ikk rigtigt ha sko på ..

• #13   21. feb 2012 Uanset hvad andre siger, er det individuelt hvor ondt det gør at få lavet de forskellige steder.. Det er op til dig.. Jeg synes det er en god idé med Dewalt's navn, og hvor du vælger at placere din tattovering skal ikke være baseret på hvor andre siger det ikke gør ondt, det skal basers på hvor den betyder mest for dig..

Jeg kan godt fortælle dig hhvilken en af mine 10 tattoveringer der har gjort mest ondt, men som sagt, det er individuelt..

Kommentér på:
tattoo??

Annonce