{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo
  • #1   3. nov 2014 Syntes det er dumt at blive tatoveret i udlandet. Tænk nu hvis der går betændelse eller lignede i det. Og tænker nu ikke på at du sparer det store i penge ved at få det lavet i udlandet. Og hvorfor vælge udlandet når vi har så mange super dygtige her i Danmark smiley ved ikke hvor du er fra smiley

• #2   3. nov 2014 Der kan også gå betændelse og lign i dem man for lavet her hjemme... Det er ikke gode råd om at blive tatoveret jeg søger, søger svar fra mennesker der har været i Italien og fået lavet noget der smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #3   3. nov 2014 Det for dumt at blive tatoveret i udlandet..

Hvad hvis den skal tegnes op og lign? Så skal du helt til Tom - eller betale i dk, ved en anden tatovør smiley

• #4   3. nov 2014 Er der ingen der læser hvad jeg skriver??? Vis i ikke har været i Italien ved en tatovør vil jeg ikke høre jeres kommentarer.

• #5   3. nov 2014 Hold jer nu til emnet smiley hvis ts søgte andres meninger så stod det der da nok ikk,? smiley .. Men ts spørger ikke til jeres mening, men erfaringer smiley

Jeg har ingen erfaringer, kender kun nogle der har fået tatoveret ved cyberen osv smiley
    Men når du vælger et sted, så sørg for at være sikker på at hygiejnen er i top og du skal ikk få den lavet hvis du ikke føler dig tryg der smiley
    Hvis hygiejnen er i top og de skifter nåle og bruger sprit og handsker, så burde der ikke opstå komplikationer smiley
    Du kan også få betændelse her hjemme og det kan gå galt ligeså meget her som i rom smiley
    Så fp du bare lavet en der nede smiley

• #6   3. nov 2014 Og hun skal da ikke helt til rom for at få den tegnet op?? Hvad er det for noget vås at bilde hende ind?

Hun skal også betale for at få den lavet i Rom og desuden er det kun ca hver 5. År den skal tegnes op alt efter farven smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #7   3. nov 2014 Man må vel gerne give gode råd smiley

Der kan hurtigt komme små steder som skal ændres mm. Det gør tatovører gratis, men hvis den er lavet i ROM skal hun selv betale i dk...

• #8   3. nov 2014 Jeg fik mine lavet i udlandet, da de tattovører vi har i Silkeborg stinker.
    Det er ikke dumt at blive tattoveret i udlandet smiley Led på nettet. Så kan du se, hvor klinisk stedet er blevet dømt til at være. Få en snak med tattøvererne i biksen over mail.

• #9   3. nov 2014 AMT vis det er tilfældet må jeg jo betale de penge??
    Der er mange der synes det er dumt og blive tusset i udlandet, men dem fra F.eks Italien osv synes sikkert også at det er dumt og få dem lavet i Danmark.

• #11   3. nov 2014 Jeg kan ikke se problemet i at blive tatoveret i udlandet? Jeg kender flere, som er blevet og der har på ingen måder været problemer.. Og hvis der sker noget, er det vel ene og alene TSs eget problem, når man vælger at blive tatoveret i udlandet..

Jeg kender ikke nogen steder i Rom, men du må i hvert fald have en god tur:)..

Kommentér på:
Tattoo

Annonce