500 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Nogle mennesker giver mig fnidder.. Nogle mennesker giver mig fnidder..

Nej seriøst, må virkelig ud med det her!
Nogle mennesker giver mig VIRKELIG fnidder!

Der er den her dude på facebook, som kontaktede mig.
Det viser sig at han rider.
Fint nok, det er da fedt at kende til drenge der rider!:-)
Men så begynder han at sidde og tilbyde mig at han vil hjælpe mig med den hest jeg rider på, fordi den har ''angst'' overfor andre heste, grundet at han blev taget væk fra andre heste i en tidlig alder, så vidt jeg har forstået. Aka han er et mobbeoffer for andre heste nu, men han har dog et par ''venner'' som han hygger sig med..

jeg takker nejtak til ham drengens tilbud, men han bliver sgu ved!
Og gudhjælpende om hans forslag ikke er:

''Gå en masse lange ture med den i naturen, så den ser andet end ridehuset, jeg har forstand på heste, rider 3 hver dag og de skal genoptrænes''..
Er jeg den eneste der ikke kan se logikken i at gå ture med en hest alene, for at frelse den for at blive jagtet af andre heste? smiley

Nøøj hvor jeg håber det bare var et mislykket scoreforsøg, og at han ikke mener det seriøst smiley

Nå men - hvad laver i så? smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle mennesker giver mig fnidder..
  • #1   19. feb 2012 haha smiley jojo så lærer hesten jo at den skal gå fra flokken når de andre bliver onde ^^

• #2   19. feb 2012 Han spurgte også ind til stævnerne jeg red på den, og så svarede jeg at jeg ikke gik så meget op i stævner, da Coco nemt stresser op, hvis der er for mange heste og mennesker omkring ham..

Hans svar:

''Kan den så heller ikke gå på vejen?''..

WTF

• #5   19. feb 2012 Meget!

• #6   19. feb 2012 Jeg hader folk der hele tiden skal "hjælpe" og give "gode råd" om alt muligt..

Jeg lagde nogle billeder op, som er blevet taget af min veninde (Hun er super dygtig!!) og så er der en fyr der skriver til mig at de er da pæne, men der er skønhedsfejl.. Jeg tænker at det nok er nogle tydelige ar jeg har og spørger om det er dem.. Nej, det var det så ikke.. Den "skønhedsfejl" jeg har er, at jeg er tyk! ... Undskyld mig? Jeg ved godt jeg ikke vejer 40 kg, men jeg synes ikke jeg er tromlefed.. Min dobbelthage (Som altid har været der, selv da jeg var et nips på 50 kg og den er meget lille) var bare så grim og ødelagde alt ved mine billeder. Så hvis jeg skulle være rigtig engleagtig, så skulle jeg tabe mig.. Det er fandeme et godt råd, når det kommer fra én der rent faktisk ER tyk. Flot. Hold kæft!

• #8   19. feb 2012 Miza: ha ha...... rigtigt, eller få losset vores frustrationer af på og over...LOL *

• #9   19. feb 2012 Irina B - Ja, han var godt nok lidt af et fjols.. Et par dage efter blev han sur over at jeg ikke havde svaret ham, fordi han havde skrevet en kommentar til min update på facebook.. Han blev virkelig pigesur! Mærkelige lille mand smiley

• #11   19. feb 2012 John&Berit: Der vil jeg vove og påstå at det ikke ville hjælpe en dyt på Coco smiley Han har som sagt stået alene i størstedelen af sit liv, og derfor KAN han ikke omgås heste som sådan smiley Og ja, jeg kender min bedste ven godt nok til at vide det.. smiley

• #13   19. feb 2012 Ser stadig ikke meningen med det?:-)
    Altså. Coco kan ikke gå med andre heste, andet end nogle specielle heste, grundet han har været afskærmet fra dem som ung.
    Derfor skal jeg gå ture med ham?
    Wtf - why? Kan ikke se hvordan han skal kunne få ''selvtillid'' ved at gå alene i en skov? Undskyld, men det kan jeg virkelig ikke?

• #15   19. feb 2012 Jaja jeg har goså en stalker der skal kommentere mine billeder SPECIELT(!!!) de hvor jeg er sammen med min bedste veninde:o og så lågger han op til skænderi og prøver og disse min bedste veninde og det sker altid og det altid hende der får det sidste ord..-.-! han belastende!;-)

• #16   19. feb 2012 Bedrevidende mennesker er såå belastende, når man har mere viden end dem og de belærer én på en nedladende måde. Men folk med mere erfaring som pænt kan formulerer deres hjælp, så man tager den til sig - de er skønne! smiley

Men Ostecrind - sikke da en fjollet type.. Det virker som et billigt trick smiley

Melanie Divine - ih, sikke dog en nar! Jeg synes i hvert fald du er smuk! Så må den underlige mandsling du omtaler da lige indse det smiley

• #17   19. feb 2012 Så skrev jeg til ham, at lige meget hvad han skrev, så ville jeg ikke have ham op på mit dyr, da jeg ikke sætter fremmede op, og så skrev han noget ala:

''Det er sjovt hvordan hestemennesker altid skal nedgør hinanden hva!''

Omg.. -.- jeg skrev bare han ikke måtte komme op på mit dyr? ..

• #18   19. feb 2012 Jeg syntes nu blot han prøver at være venlig smiley Han nedgør jo på ingen måde, hvordan du griber det an på nuværende tidpsunkt (i hvert fald ikke udfra hvad du skriver), men prøver at komme med nogle forslag til hvorledes du kan afhjælpe problemet. Nogle gange er det de skøreste ting der virker smiley Hihi. Men jeg vil umiddelbart sige, at det formentlig er en måde at komme i kontakt med en pige han nu engang syntes ser lidt sød ud smiley Syntes ikke du skal være for hård ved ham, eller lade det gå dig på ^_^ Det er sgu meget værre mennesker ude i den her verden en folk der er "for flinke" til at give gode råd.

• #19   19. feb 2012 http://www.youtube.com/watch?v=0C_oNMH0GTk

LOOOL, faldt lige over den, og den passer lige lidt;-D

• #20   19. feb 2012 Simone: Nejnej, jeg var sgu heller ikek hård ved ham.. smiley istarten.. Men nøj hvor er han gået hen og blevet træls nu! Det er helt forfærdeligt! Han er hermed slettet fra min venneliste, kan jeg hilse og sige!

• #21   20. feb 2012 Det var da ærgeligt,at du slettede ham,han virker da til at være en flink fyr.også er der heller ikke mange fyre der int. sig for heste,og der er vel ikk noget galt i at prøve at hjælpe,for du må da skrevet noget til ham,siden han kommer med de forslag,og det er nok kun gjordt i en go mening,om du så kan bruge det til noget,det er noget helt andet smiley

• #22   20. feb 2012 Jeg har ikke skrevet til ham smiley
    Han skrev til mig.
    Og spurgte indtil stævner. OG spurgte indtil Coco. Og så pludselig lukkede han alt det der ud, trods at jeg ikke har brug for hans hjælp, og da jeg skrev det, så accepterede han bestemt ikke et nej, og han skulle da ud og se den hest og ihh og ååhh

• #23   20. feb 2012 Tjaa,hver nu bare glad over der er nogle,der synes man er interresant
    :))))

• #24   20. feb 2012 Ja det er da rart, men de ting han skrev til mig, og har skrevet til mgi efterhånden, er bare ikke noget jeg kan klare i længden smiley

Kommentér på:
Nogle mennesker giver mig fnidder..

Annonce