6.776 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Smiley Piercing Smiley Piercing

Jeg har oftes tænkt over at oprette dette emne, men har glemt det lige så hurtigt igen, men nu kommer det!

Jeg har længe gået og overvejet at få lavet en smiley piercing.

Til jer der ikke ved hvad det er:
Det er en piercing der sidder i den der lille flap hud, ''imellem'' dine fortænder i overlæben, hvis i forstår.

Jeg har set nogle videoer på youtube, og man starter jo med at gå rundt med en normal stang, hvorefter man så kan tilføje en ring med kugle istedet for (det jeg gerne vil)

MEN.

Gør det ondt at få lavet?
Har kun hørt en mening omkring det, fra en der selv lavede den. Hun sagde det ikke gjorde ondt, at lave den, men bagefter gjorde det ondt og sådan.

Men ville gerne lige høre jeres mening også smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smiley Piercing
  • #1   15. jan 2012 så længe du ikke har metal ned mod tændere, går det nok, og så synes jeg du skal prøve at putte to perler i låsekugle str. ind under overlæben, og smile stort, og give en du kender et ordentligt smaskkys, så du får en fornemmelse af trykket mod smykket

• #2   15. jan 2012 Det er altså en sjov piercing!
    gik i skole med en pige, som jeg stadig snakker lidt med, som har en, det er altså en sjov piercing! kunne være man selv skulle få sådan en smiley

• #3   15. jan 2012 hvis du får en ring der hænger langt ned kan det nok genere, når du spiser, stort set hvad som helst ... nu har jeg kun haft en tungepiercing, men der lærer man at for varn kaffe + metal tungepiercing er i al fald = dobbelt av min tunge... spaghetti karameller og andet der sætter sig i smykket niver lidt, jeg er tilgengæld blevet sye i den flap (læbebåndet, hedder det vist) og kan ikke huske det var noget særligt ømt område.

• #4   15. jan 2012 Kan i ikke linke et billede af hvordan det ser ud?? Jeg kender ikke lige den type pircing, men er da vild nysgerrig smiley

• #5   15. jan 2012 Avs.... siger jeg bare.... Hehe....

• #6   15. jan 2012 vil bare have sådan en helt rund ring, med en kugle, hvor kuglen ligger lige i det øverste af fortænderne, hvis i forstår smiley altså så den ikke går helt vildt meget ned, og ikke er sygt tydelig smiley

• #7   15. jan 2012 der er jo også forskel på folk... jeg synes ikke det gør ondt at bluve tatoveret andet end på tynd hud lige over en knogle og jeg har fået 3 børn uden bedøvelse, men hvis jeg sidder i en tandlægestol, så gør det ondt bare at få stolen kørt i possition XD

• #8   15. jan 2012 Ostecrind! [*LSM&CNI*] . det var sådan en hende jeg kender havde, den er sjov smiley

• #9   15. jan 2012 sådan en vil jeg ogs gerne have . min veninde har haft det to gange . og siger det ikk gør ondt.. jeg ville nu have en ring i. så når man smiler kommer der den lille kugle frem. men jeg helt vild med den,!!!!!!!
    .men har hørt fra min veninde som er piercer af den kan være træls når man kysser eller er tør i mundfen..

• #10   4. jan 2020 Det gør ikke ondt at få den lavet, men ja efter gør det rigtig ondt

Kommentér på:
Smiley Piercing

Annonce