{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Kærlighed.. -.- {{forumTopicSubject}}

Åhh hjælp mig, Christoffer min flirt har lige skrevet at vi ikke skal have noget sammen længere da jeg lovede ham noget jeg ikke holdte for 2 gang nu.. Ved godt jeg ikke kan være det bekendt, og det har jeg også sagt til ham, og jeg har også sagt jeg ikke gør det igen!! Han sagde sidste gang da han blev sur/skuffet over mig, da jeg sagde om han stadig ville have noget med mig, så sagde han ja for ellers havde jeg allerede blokeret mig.. Meen, den her gang har han stadig ikke blokket mig? det undrer mig.. Hvad kan jeg gøre for at gøre det godt igen? Det skal være noget som hjæper virkeligt GODT! Han gør mig så glad når vi skriver sammen osv, ved seriøst ikke hvad jeg skal gøre, han tror ikke på at jeg ikke gør det igen..
Plezz kom med gode råd! Mange tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kærlighed.. -.-
  • #1   10. jan 2012 Allerede nu, har du brudt løfter/aftaler overfor ham, og det har konsekvenser.
    Jeg må indrømme at jeg havde gjort det samme som ham, da min
    fyr skal overholde vores aftaler. Dét at det sker en gang er vel fint,
    men det kommer ligeså meget an på, hvorfor de blev brudt.

    Prøv at vend den om. Hvis du havde stået i hans situation.
    Hvad ville du have han skulle gøre, for at bevise at han ikke ville bryde en aftale igen?


  • #2   10. jan 2012 Det er det mit STORE spørgsmål er? Jeg ved det ikke selv, derfor jeg ville spørge jer til råds, hvis der er sket det samme for jer, eller at i har nogen råd til hvordan jeg skal gøre det her godt igen?

  • #3   10. jan 2012 Hmm altså jeg havde nok også reageret lidt som han har gjordt det men det kommer meget an på situationen har du fortalt ham i god tid forinden at du ikke kunne aligevel, og hvorfor blev de brudt?

    Kærligheden kan være det dejligste i verden men også noget af det hårdeste, hvis jeg var dig ville eg nok forsøge at glemme ham desværre. men held og lykke herfra


  • #4   10. jan 2012 Det er en smule svært for os at hjælpe dig, da vi ingen indblik har fået, omkring
    hvordan det "hele" er sket.
    Hvilken aftale, hvornår den blev brudt, måden du brød den på, og grunden.


  • #5   10. jan 2012 Du vil gøre det godt igen? Og det skal være noget der hjælper virkelig GODT??

    Tja, så er der vist kun en ting du kan gøre, men det vil jeg simplethen ikke skrive her, da jeg ved at der er mindreårige til stede smiley


  • #6   10. jan 2012 synes ærlig talt at han har helt ret til at gøre det. så kan du bare gøre som du lover (;

  • #7   10. jan 2012 Jeg vil sige det kommer MEGET an på hvad det er ud her gjort??..

    Jeg kan da også lade sådan noget som opvask stå og så ender det med at min kæreste ordner det, SELVOM jeg har lovet at ordne det...

    Og han har aldrig sagt sådan før...
    Men som jeg startede med at skrive det kommer meget an på hvad du har gjort...



  • #9   10. jan 2012 det er ikke noget som er verdens undergang over hovedet!
    Har ikke lyst til at fortælle hvad det er omkring, da det her er HG.. Men det er noget som jeg har lovet at vise overfor ham. ved slet ikke hvordan jeg kan gøre det godt igen smiley ?


  • #11   10. jan 2012 Lige et spørgsmål ?

    Du skriver noget med at blokke dig? Skriver i bare over computer eller er det sådan noget seriøst forholds værk??


  • #12   10. jan 2012 Det er et seriøst forhold, men hvis skriver kun over computeren pt da han er i København, han var haft en dårlig barndom så han har været på den lukket, så det ville sige han ikke må have mobil osv endnu, før han er helt rask.. Men han kommer hjem her om nogen dage igen..
    Og NEJ har ikke været ham utro, det ville jeg ikke kunne få mig selv til, det er en mindre ting som han er blevet sur/skuffet over.


  • #13   10. jan 2012 Skriv en begrundelse for hvorfor du gjorde som du gjorde....
    Der er vel en grund....

    Fordi du ikke har lyst, tid? føler det er nødvendigt?


  • #14   10. jan 2012 Jeg havde ikke lysten, da jeg syntes det er ubehageligt..
    Men hvis det var sammen med ham, kunne jeg 100% godt, men det der var at jeg havde lovet det.. smiley


  • #15   10. jan 2012 Du skal ALDRIG gøre noget du ikke har lyst til!!!,, ALDRIG!!!

    Så er det bare at være ærlig og sige du ikke havde lyst til det, og at du synes det er ubehageligt...
    Så kan han godt svare at du havde lovet det og det ene og det andet...
    Men største delen af "normale" drenge vil også kunne sige okay hvis det er noget som modparten ikke har lyst til??


  • #16   10. jan 2012 Kærlighed er noget være møj..

  • #17   10. jan 2012 Ja, men han har også skrevet at det er fint nok at jeg ikke har lyst til det osv, men så skrev han at han var træt af at jeg lovede det og ikke holdte det, det var mere det? Hvordan kan jeg vise ham at jeg ikke gør det igen, hvordan vi kan få det til at fungere igen?

  • #18   10. jan 2012 Hmmm ,, du har lovet noget, som du på forhånd godt vidste nok ikke ville blive holdt... Hvorfor så love??,, Lidt underligt måske...

    Du kan ikke vise ham du ikke gør det igen, det har helt noget med tillid at gøre, så må han stole på dig, og du må lade hver med at love ting du ikke kan holde...



  • #19   10. jan 2012 Ja, det var dumt. Skulle hurtig af sted den dag han spurgte mig, skulle nå bussen, så havde travlt så sagde ja, som jeg ikke skulle have gjort, tænkte mig ikke om der.. s; Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre??

  • #20   10. jan 2012 Det du skriver til os??
    Du tænkte ikke nærmere over det, og det blev et hurtigt svar pga. det var en lidt stresset situation.


  • #21   10. jan 2012 Fortæl ham det ligeud.
    Fortæl ham at du synes det er ubehageligt at gøre det, og at du derfor ikke
    holde hvad du lovede ham. Fortæl ham hvad du fortæller os?

    Nu ved jeg ikke hvad det er, du synes er ubehageligt. Men det kunne være
    at det blev mere "naturligt/behageligt" om noget tid, når du stoler mere på ham.
    Hvis du nu tror det gør det, så fortæl ham, at det måske kan ske senere. Men
    at du har brug for at kende ham bedre og komme tættere på ham, inden
    et kan lade sig gøre.


    Du kan ikke bevise overfor ham, at du ikke vil gøre det igen. Det er en tillidssag.
    Du må opbygge tilliden igen - det tager tid, og det svært. Hold hvad du
    lover fremover, hver ekstra sød og lov ikke noget du ved med sikkerhed
    ikke vil ske. Du skal selvfølgelig ikke gøre noget du ikke ønsker smiley


Kommentér på:
Kærlighed.. -.-

Annonce