{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.875 visninger | Oprettet:

Selskabslege {{forumTopicSubject}}

Jeg skal holde nytår, for nogle af vores venner, med mad og det hele. Det plejer jeg at gøre, men i år tænkte jeg at jeg ville holde nogle selskablege, for tiden kan hurtig føles lang, hvis festen allerede starter der ved spise tid.

Har I nogle ideer til nogle gode lege? Og synes I det er en dum ide, til nytår?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Selskabslege
  • #1   12. dec 2011 Jeopardy smiley Det er jeg i gang med smiley

http://jeopardylabs.com/

Sig til hvis du mangler ideer til jeopardy smiley

• #2   12. dec 2011 det kommer jo an på selskabet, om selskabslege passer ind...

jeg var engang med til at to hold dystede i at vende et lagen fra retten til vrangen først...det ver ikke så svært, bortset fra at alle skulle stå ovenpå lagnet imens det blev vendt...- og gæsterne skulle selv regne ud hvordan det skulle kunne lade sig gøre...

så er der tip en sekser, alle gæster får en tipskupn, med nogen spørgsmål der skal udfyldes med et kryds ved navnet på den gæst de tror der fx. er den der kan flest gange, hvem har den længste, hvem har de største/mindste, hvem der knalder bedst, kommer først, får den først stiv... det viser sig så at være en opgave, så ved "hvem kan flest gange" må søren, mads og kim (der var dem man kunne vælge imellem til det spørgsmål) ned og tage armbøjninger, så alle kan se, hvem der så kunne flest gange...bente tine og anna komkurrerer om hvem der har de største sko... 3 andre gæster skal piske hver sin æggehvide stiv, så skålen kan holdes omvent uden det ryger ud, 3 løber om kap -på en eller anden måde, kartoffelløb, krabbegang. nogen skræller et æble i en laaang strimmel, dem der skal knalde er self noget med balloner... det er ret sjovt

• #3   12. dec 2011 Hvis det må være en vild druk leg, som man på ingen måde kan komme ædru ud af, så er Klub100 det fedeste i verden smiley

www.staldnordlund.dk/klub100

Kommentér på:
Selskabslege

Annonce