{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

bolig samt opstaldning i KBH {{forumTopicSubject}}

Hej ænder!

Så belv det endelig min tur til at få fast arbejde, på trods af disse krise tider. Jeg kan ikke få armene ned og glæder mig så meget til de nye udfordringer.

det betyder dog at jeg skal flytte fra Aalborg i nordjylland til København.

derfor skal jeg jo have noget at bo i. min nye arbejdsplads er ved Nørreport station, så boligen skal være i cykel afstand her fra... så nogen der kender nogen der kender nogen. nogen gode bolig sider osv vil jeg være meget taknemmelig.

derud over skal min pony jo også igen være københavner ( hun er født i hvidovre) og jeg mangler jo så et sted til hende. her kunne jeg også godt tænke mig nogle indput smiley

skal starte d 2 januar, så tid er der ikke for meget af smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bolig samt opstaldning i KBH
  • #1   9. dec 2011 En lejebolig i København er ikke så let at få, enten skal man være skrevet op i mange år, ellers skal du være heldig at finde en på nettet der udlejer sin bolig, evt. fremleje er lettere at få. Men man skal være hurtig hvis man finder noget der er interessant. Min veninde bor i en fremleje i hvidovre på 40 m2 til 5000 om måneden.
    Opstaldning er der meget af, og hvis du kommer til at bo ved en station kan du jo både tage hen mod roskilde, op nordpå, og ned sydpå, ofte er nord dyrest, men de har også tit de bedste folde. Der er også flere steder på amager, dog er foldene tit ret mudret specielt om vinteren. Prøv at kig på heste-nettet.dk, der er mange der annoncere.

• #3   9. dec 2011 det behøver såmænd ikke være lige i nærheden. tager gerne 10 km på cykel smiley har nu været på bolig portalen og skrevet på nogen, så må jeg se hvad der sker smiley

opstaldning må være lidt på stand by til jeg ved hvilket område jeg får lejlighed smiley

men kom da gerne med anbefalinger hvis i kender nogle gode steder smiley

Kommentér på:
bolig samt opstaldning i KBH

Annonce