{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

Værste dag.. {{forumTopicSubject}}

Denne dag har været utrolig dårlig!

Det hele startede i mandags, hvor min computer valgte at gå i stykker, imens man sidder og retter i sin nv rapport.. Den gad så ikke at starte igen, så alt var væk.. Vi troede det var noget med selve computeren og i dag vil vi så sende den til rep, men inden da ville vi se om vi så kunne nå at redde alle mine noter og rapporter, så vi sendte den ud til en vi kendte. Min far kommer så hjem og siger, at min harddisk er brændt sammen og intet kan reddes... Nu sidder jeg så og skal bruge hele min weekend på at skrive en ny 5-6 timers lang aflevering..
Men inden den dårlige nyhed startede dagen med endnu en trist nyhed.. Nogle af vores veninder fra klassen skulle til møde omkring vores studieretning, da vi er for mange på den.. De fik så at vide, at de skulle smides ud af den retning og vælge ny..

Så utrolig dårlig dag herfra.....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værste dag..
  • #1   8. dec 2011 øv med computeren):

. men het ærligt de kan sq da ikke smide jer ud af en studieretning i allerede er kommet ind på??

• #2   8. dec 2011 Meget..
    Jo desværre.. Vi var 39 på den studieretning og vi måtte kun være 32.. Derfor blev de nødt til at smide nogle ud fra den studieretning.. Vi var jo ikke rigtig kommet ind på den, da vi er i grundforløb..

• #3   8. dec 2011 argh kender det alt alt for godt... dagen i dag er ikke kun en lorte dag for dig men også for mig smiley

jeg startede ud med i morges at finde ud af at jeg skulle aflevere min biologi aflevering, fordi min ikke er färdig kan jeg ikke aflevere den og det fortäller jeg så. min lärer og jeg aftaler at jeg aflevere den i morgen. jeg sätter mig så til rette ved skolens computer for at lave den (fordi min egen ikk har skriveprogram) men får af vide at det må jeg ikke fordi de skal lukke alt ned. nå men fair nok så må jeg bare have fat i min lärers nummer og skrive det til hende. da jeg kommer hjem (på skolehjemmet) får jeg en besked her på hg af min ridelärer, jeg skal komme på face. det gör jeg så og er faktisk på det her tidspunkt ikke sikker på at jeg vil vide hvad jeg skal vide. hun skriver så at mine 2 bedste venner (en pony og en hest) skal aflives, de bliver hentet i näste uge og skal ende som dingo foder i lintrup zoo smiley jeg vil så snakke med min mor om det og går udenfor fordi jim (min rumles käreste) sidder på värelset og ser film, og kommer udenfor til plaske-blaske-regnvejr og så har jeg glemt nögler så jeg kan ikke komme ind igen ^^ undskyld men det skulle ud og ville ikke oprette endnu et forum

• #4   8. dec 2011 Argh.. nej hvor træls!
    Det er helt i orden at du skriver det! Føler med dig!

• #5   8. dec 2011 Livet er bare så surt i øjeblikket ...
    Jeg kan stort set ikke ride, fordi mit senebetændelse i håndledende er blevet så slemt! også i dag, fordi min sidemakker keder sig, river og masser han mit ene håndled og jeg råber af ham, at han ikke skal og alligevel fortsatte han, så er sikkert gået 2 uger tilbage i, det min krop har gjort for at modarbejde betændelsen + havde ondt i håndleden, endnu mere end jeg plejer .. fuck ham!

• #6   8. dec 2011 Vi er 4 klasser på mit gymnasie som skal skifte studieretninger fordi *indsæt mange latterlige grunde her*.
    Det er dybt belastende :s

• #7   8. dec 2011 Det er dybt uretfærdigt!

• #8   8. dec 2011 Det er virkelig ikke fair!
    Specielt når de kunne have gjort det fra starten! smiley

• #9   8. dec 2011 Nemlig!
    Der er også unfair, at det er nogle som startede i den klasse og der er så kommet nye ind... Så måtte de nye, som ikke gik i klassen have valgt ny retning..!

• #10   8. dec 2011 Team muhlegård

-fordi den ene blvier ved med at tabe sig og den er tjekket I hovede og röv og de kan ikke finde ud af hvorfor den gör det.. den anden skal aflives fordi den har gigt I alle fire ben og kan närmest ikke rejse sig om morgenen smiley ejeren vil ikke have dyrlœge ud for de er begge gamle og hvert fald sir kan ikke mere

• #11   8. dec 2011 Hvor er det pänt träls.. kunne de da ikke bare have valgt at sätte de antal elever der kunne väre på de forskellige retninger fra start af?

• #12   8. dec 2011 Tænker jeg også! Men det er fordi vi starter i et grundforløb, hvor det så ikke er helt afklaret før nu...

• #14   9. dec 2011 Manderup: Hold kæft en dag! føler virkelig med dig!
    Min computer var også kun ½ år.. og den havde været inde en gang med batteriet...

Cecilia:
    Hvad er en dropbox? smiley

• #15   9. dec 2011 Eller skal jeg bare huske at tage backup.. smiley

• #16   9. dec 2011 Ej, hvor trist med det hele.
    og det med studieretningerne er jo bare noget lort!
    På min skole har de, heldigvis, kun sat de elever ind i klasserne som der er plads til.
    Der var ikke plads til mig på den linie jeg ville have, så jeg er blevet smidt på en anden linie, og det har jeg det fint med (:
    Så ville man også have haft tid til at finde en anden skole med den linie eller noget, hvis det var

Kommentér på:
Værste dag..

Annonce