{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

værste dag! {{forumTopicSubject}}

blev vækket i mors, og fik af vide at min far havde fået en blodprop i hjérnen :''S Han havde taget over i københavn fredag og skulle på arebjde lørdag derover ( han skulle have været i fjernsynet og det hele s; ) men så ringede men stedmor til der ved en 11 tiden om aften, hvor han havde det fint ( han var på hotelet ). Hun ringede så 20 min. efter hvor telefonen blev taget, hvor der ikke blev sagt noget, kun en masse lyde. hun synes så at hun kunne fornemme en råbe på hjælp, og kontaktede hotelet, og fik ringet efter en ambulance ( Vi bor alle i nordjylland - familien ). han var så lam i hele den ene sidde, og kunne ikke sige noget, det var heldigt at han blev opdaget så kort tid efter det var sket, han kunne have ligget der helt til kl. 11 næste dag uden at blivet opdaget, og fordi han blev opdaget så hurtig kunne han komme i den bedre behandling. Han har fået lidt følelse i benet, og forsøger at sige lidt, men lægerne har sagt at der er gode chancer for han får det hele igen.. Det har virkelig for frygtelig, har ikke lavet andet end at tude idag s'';.
han ligger lige nu på rigshospitalet, men regner med at bliver overført til aalborg hospital mandag eller tirsdag s''; ser ham ikke før der. Min far er kun 40, og kender ingen der er så sund som ham s'';

havde bare brug for at få det sagt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  værste dag!
Kommentér på:
værste dag!

Annonce