{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Hvad kan man få for en Kieffer? {{forumTopicSubject}}

Overvejer meget kraftigt at sælge min ene kieffer sadel.
Det er en kieffer rusty excellent, der har en nypris på 14200.

Den er sammenlagt måske kun brugt 2 år, da min hest har stået meget skadet. Har fået nylig lige fået totalt ny stopning i af Kit Hansen, og er puderne er derfor lige tilpas, og ikke for hårde.

Hvad kan man dog tage for sådan en sadel?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan man få for en Kieffer?
  • #1   19. nov 2011 - Nårh ja, den har selfølgelig normal slitage..

• #2   19. nov 2011 Hmm. Jeg mener vi købte en for nogle år siden for 7000,-
    Middel slitage med halvnyegjordstropper.

• #3   19. nov 2011 Det kommer an på om du vil sælge nu eller ike har noget imod at have den liggende i f.eks 6 måneder eller mere.
    Markedet er oversvømmet med sadler og selv dyre sadler bliver solgt meget billigt. Der er ikke penge i brugt udstyr for tiden og samtidig har folk en masse overflødigt udstyr til at lægge som de nu vil sælge for at spare lidt op, eller pga pengemangel.
    Derfor skal du vælge om du vil af med den nu og derfor sætte den meget billigt. 5500-6000 ville være mit bud (købte selv en helt ny lusitano kür for 5500 kr for nylig)
    Og ellers kan du sætte den til omkring 7000 og vente på den rigtige køber kommer. Her taler jeg om dem der vil lægge de penge.
    Og til sidst være åben for at handle om prisen.

Jeg vil sige at du skal ind og kigge hvad andre tager for samme sadel og hvor lang tid annoncerne har ligget på nettet. Så får du et nogenlunde indblik i prislejet.

• #4   19. nov 2011 Jeg fik et godt tilbud fra min rideudstyrs butik... min saden koster fra ny over 12.000,- men da de havde haft den liggende i 1 år, så fik jeg den til 4.000,- fik monteringen for 500,- alt var kieffer...

Sidste år købte jeg endnu en kieffer til 1000,- den var i flot stand og godt passet på, her kender jeg dog ikke alderen på...

Brugt udstyr koster det en mulig køber vil gi, man får hverken mere eller mindre for det...

M

Kommentér på:
Hvad kan man få for en Kieffer?

Annonce